abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61270913
Ik zou graag twee koptelefoons op mijn laptop willen aansluiten zodat ik samen met iemand een film kan kijken via de laptop (het geluid is dan namelijk veel beter te verstaan), nou is mijn vraag hoe en met welk hulpstuk ik dat kan doen aangezien ik maar één koptelefoon output heb.
pi_61271020
Bij de mediamarkt bijvoorbeeld kun je van die splittertjes kopen. Die stop je dan in het koptelefoon-gaatje, en daar kun je vervolgens twee koptelefoons instoppen. Werkt prima, en kost volgens mij nog geen 2 euro!
pi_61271101
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
pi_61271139

Algemeen bekend dingetje hoor...
pi_61271380
Bij de Handyman hebben ze hem ook, een euro of ander half kost het maar geloof ik.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_61271910
Ja of hier bijvoorbeeld, deze heb ik zelf ook hier gekocht, werkt prima en kost geen drol (ook geen verzendkosten)
  Redactie Frontpage zondag 31 augustus 2008 @ 19:21:55 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61271989
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:40 schreef Saekerhett het volgende:

[ afbeelding ]

Algemeen bekend dingetje hoor...
jij held nu weet ik EINDELIJK waar dat stekkertje voor is dat ik al maanden heb rondslingeren en waarvan ik absoluut niet wist waarvoor het was
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_61272228
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

jij held nu weet ik EINDELIJK waar dat stekkertje voor is dat ik al maanden heb rondslingeren en waarvan ik absoluut niet wist waarvoor het was
  Redactie Frontpage zondag 31 augustus 2008 @ 19:39:33 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61272370
ja lach maar

dikke fuck, dit kon zelfs wel eens een oplossing voor een probleem zijn

* Etcetera gaat ff wat testen
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zondag 31 augustus 2008 @ 19:44:49 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61272509
it works

uitleg: ik heb van mijn vriend een 5.1 set gekregen met geluidskaart, werkt als een tiet, geweldig. Máár... er zit geen mogelijkheid op de boxjes om over te gaan naar headset (altijd wel handig als ik 's avonds film wil kijken en mijn ouders gaan slapen).
Met dat stekkertje is het fixed
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 31 augustus 2008 @ 19:58:19 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_61272857
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Gewoon wat proberen durfde je niet?

Als je veel van die stekkertjes hebt kan je heul veul koptelefoons aansluiten op één output . Of een leuk bouwwerkje maken, al gaan die er al snel uitzien als een kerstboom
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage zondag 31 augustus 2008 @ 20:00:19 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61272907
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Gewoon wat proberen durfde je niet?
ik heb er nooit echt bij stilgestaan als ik het ding weer eens tegenkwam: oh ja, toch eens bekijken wat het is. *wegmoffel*
quote:
Als je veel van die stekkertjes hebt kan je heul veul koptelefoons aansluiten op één output . Of een leuk bouwwerkje maken, al gaan die er al snel uitzien als een kerstboom
K'nex
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')