Ik hoop 't.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk trouwens dat er nog een speler bij komt, gebasseerd op niks maar ik denk het toch.
altijd leuk dat dollen. Dat doe ik met mn collega (kakkerlak) ook altijd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef WEST het volgende:
ff in een feyenoord kroeg het begin van de wedstrijd (er zat maar 2 man! ) gelijk uitlachen toen het 0-1 werd. Ik zei al juich nou niet al te hard. en ik na de wedstrijd met een grijns er langs lopen
maar goed nog 33 wedstrijden te gaan.
feyenoord topic is verderopquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef WEST het volgende:
ff in een feyenoord kroeg het begin van de wedstrijd (er zat maar 2 man! ) gelijk uitlachen toen het 0-1 werd. Ik zei al juich nou niet al te hard. en ik na de wedstrijd met een grijns er langs lopen
maar goed nog 33 wedstrijden te gaan.
Eerst kijken wat er bij Roda gebeurd, maar poe zeg als ze het flikken om van Borac te verliezen. Dan..quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
HT Borac C. 0 - 0 Hajduk Kula
Dus, doe er wat mee.
Kakkerlakken topic is verderop.quote:
Ja, en wie begon er over AZ?quote:
Dan vrees ik dat ik er meer om zal lachen dan huilen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Eerst kijken wat er bij Roda gebeurd, maar poe zeg als ze het flikken om van Borac te verliezen. Dan..
Ja, de 7e plaats is in zicht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:27 schreef patrickt37 het volgende:
En de stijgende lijn zet zich door. Nu alweer op de twaalfde plaats.
Topcoach die van Basten
ja zeker, we zijn Sno de komende wedstrijden kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hele weekend weggeweest maar als je dit hoort is het wel een behoorlijke domper![]()
Waren er ook nog positieve punten?
Flikker nou eens op met je PSV gezeik in het Ajax topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV speelde eindelijk weer eens aanvallend voetbal, goed jagen, Amrabat en Afalley uitstekend, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |