Het gaat om het winnen, niet om hoe er gewonnen wordt
quote:Dan schaffen we gewoon alle regeltjes en vooral de nettiquette af! Gewoon mensen van de baan af rijden om er voor te zorgen dat niet hij, maar jezelf kampioen wordt! Goeie instelling.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef djdano het volgende:
Het gaat om het winnen, niet om hoe er gewonnen wordt
Af en toe lijkt die Schumacher wel op mij als ik een spelletje F1-2000 speel. Gewoon ervoor rossen. We kijken we wat er uit komt. Ik geen schade, hij wel, das mooi....Weer een tegenstander minder.
quote:Pcies jij heb er verstand van
Op dinsdag 19 maart 2002 13:22 schreef DarkElf het volgende:
Michael rocks!!! Hij maakt het tenminste af en toe erg leuk!
Schumi
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:48 schreef Joene het volgende:[..]
Pcies jij heb er verstand van
quote:Misschien moet je juist Bernoldi een veer in zijn reet steken en niet Coulthard een watje noemen. Bernoldi heeft het net in Sepang weer laten zien. Dát is autoracen. Niet dat geros wat die Schumacher af en toe laat zien.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:29 schreef erikh het volgende:
Je hebt juist mannen als Schumacher en Montoya nodig want als ze braaf gaan inhalen dan is er meteen geen zak meer aan, je hebt iemand met lef nodig en niet zo'n mietje van een coulthard die op monaco bernoldi niet eens voorbij komt.
quote:Die hele instelling is toch juist het idee van sport? Als je vrolijk met je vriendjes wil huppelen moet je geen sport kijken, sport is oorlog. De tijd van "wat is het toch een leuk spelletje" is allang voorbij, de resultaten tellen en niets anders. Anders had Verstappen nog wel meegedaan.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:45 schreef mondeo1000 het volgende:[..]
Dan schaffen we gewoon alle regeltjes en vooral de nettiquette af! Gewoon mensen van de baan af rijden om er voor te zorgen dat niet hij, maar jezelf kampioen wordt! Goeie instelling.
Ik denk dat ik Ajax maar eens ga bellen. Die zijn natuurlijk, omdat ze beursgenoteerd staan, erg commercieel. Winnen is belangrijk. Ze moeten binnenkort tegen PSV voetballen. Ik zal Koeman ff vragen of ze Mark van Bommel, Kevin Hoffland en Jan Vennegoor of Hesselink ff een doodschop willen geven vóór de wedstrijd....Is makkelijker winnen.Af en toe lijkt die Schumacher wel op mij als ik een spelletje F1-2000 speel. Gewoon ervoor rossen. We kijken we wat er uit komt. Ik geen schade, hij wel, das mooi....Weer een tegenstander minder.
quote:Hmmmm Zo zal het wel zijn. Maar ik vind het zwaar triest dat jij daar dan in meegaat.
Op dinsdag 19 maart 2002 14:51 schreef Tijn het volgende:[..]
Die hele instelling is toch juist het idee van sport? Als je vrolijk met je vriendjes wil huppelen moet je geen sport kijken, sport is oorlog. De tijd van "wat is het toch een leuk spelletje" is allang voorbij, de resultaten tellen en niets anders. Anders had Verstappen nog wel meegedaan.
quote:Ik ga helemaal nergens in mee, ik haat sport en kijk er nooit naar. Juist omdat sport zo ontzettend resultaat-gericht is boeit het me geen drol.
Op dinsdag 19 maart 2002 15:00 schreef mondeo1000 het volgende:[..]
Hmmmm Zo zal het wel zijn. Maar ik vind het zwaar triest dat jij daar dan in meegaat.
Michael is da man, zeg je zelf. Leg eens uit dan waarom? Omdat ie wint ten koste van anderen? Lekker motto is dat dan.
Die man kan heel hard autorijden en is misschien wel de snelste van het hele veld. Maar goed. Een groots sportman vind ik het niet.
En dat "michael is da man" sloeg verder niet echt ergens op, een impulsieve gedachte, gepost in een opwelling.
Het gaat lang duren voor dat iemand dit gaat tuigen.
quote:De races zijn juist door onze 'Schumi' saai aan het worden. Het is in maart al duidelijk wie er weer kampioen gaat worden... Naast het feit dat het toch wel een goede coureur is (dat wil ik dan nog wel toegeven) heeft dat mannetje gewoon zo vies veel geluk!
Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef djdano het volgende:
zonder schumi zouden de races nogal saai zijn.
Zijn racetalent is echt niet bovennatuurlijk, de hoeveelheid mazzel die hij heeft wel.....
"Had ik maar zo'n mooi stuur."
"Mocht ik daar maar eens in rijden."
"Toch wel een mooie auto..."
Wat een tic tac wel niet doen kan denk ik maar:
Ekkuz lekker krabbuh!:
Daaaaaaag
quote:denk dat schumi dit jaar nog wereldkampioen wordt en volgend jaar en daarna kan ie het wel vergeten dan wordt het montoya of zo denk ik
Op dinsdag 19 maart 2002 20:16 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Het gaat lang duren voor dat iemand dit gaat tuigen.
quote:Dat is Fangio, maar je kunt wel kritiek hebben op schumacher, hij is al 4 keer wereldkampioen geweest, dat zie ik een ander niet effe doen hoor.
Op dinsdag 19 maart 2002 23:20 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt, want dan heeft hij 6 wereld titels en is er nog geen geluk. (1 kerel heeft er 5 maar dat was in de jaren '50)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |