abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222128

Er vanuit gaande dat Rolf X. niet uit zijn nek/neus lult: blijkbaar zijn er ex-bewoners die VOO desgevraagd hebben laten weten wel terug te willen in het huis.
Oh ja? Hoezo dan wel niet? En vooral: om wie gaat het hier dan?

Mona? Die hep momenteel genoeg problemen van d'r eige, dachten wij zo, dus die is thuis nog wel even bezig met puin ruimen.

Bianca? Misschien... sinds wij haar hebben zien lopen met dat witte schaap op haar kop, achten wij haar in principe tot ALLES in staat.

Sabine? Kleine kans, die is zo genadeloos weggestemd door het kijkerspubliek, dat ze zich vast niet geroepen voelt nóg eens zo'n vernedering te ondergaan.

Tara? Never.

Martin? Oh god, MARTIN!!! Natúúrlijk heeft VOO inmiddels achttien ondertekende contracten van Martin in de kluis liggen - die wil niets liever dan terugkeren naar zijn dierbare vrienden, om ons vervolgens te gaan vervelen met zijn koffietijd-ervaringen en zijn RTL Live-gebabbel.

Hoe schatten jullie de kansen in? Welke ex-bewoners hebben zich beschikbaar gesteld voor de herkansing? Met welk doel? En: wie willen wij terug? (Sabine!!!)

Een schizofreen is nooit alleen
pi_222129
uit een artikel dat ik in een (onbekende) krant las, begreep ik dat alleen weggestemde ex-bewoners een kans hebben terug te keren. Dit in tegenstelling wat de meeste mensen veronderstellen, nl dat het een vrijwillig vertrokken persoon moet zijn. Ik dank Hummie op mijn blote knieën dat ik dus definitief van Bianca verlost ben. Om over Tara nog maar niet te spreken.

De weggestemde bewoners zijn erg overzichtelijk: Martin, Sabine en ongetwijfeld Anouk (of toch Bart?)

Sabine bedenkt zich wel drie keer voor ze weer bij die achterbakse Willem in huis kruipt. En de armen van Bart vindt ze waarschijnlijk ook niet aanlokkelijk genoeg.

Nee, dan Martin. Sinds zijn vertrek heeft hij elke mogelijkheid om met zijn hoofd op tv te komen aangegrepen. Regelmatig zag ik hem opduiken, zonder dat hij iets wist toe te voegen aan het programma waarin dat was. Niet dat die programma's er de gelegenheid toe gaven iets toe te voegen, maar toch.

Dus ja, 't zal Martin wel worden dan. Als hij zich ten minste uit het bed van Sabine kan slepen. Of zou het toch niet waar zijn, wat de bladen schrijven?

Oh ja, mijn eigen voorkeur. Doe maar Sabine, de enige kans op wat vuurwerk, ik neem het geblaat wel op de koop toe.

Stom zeg, ik realiseer me net dat ik ons' Cyriel vergeten ben. Maar dat zegt genoeg, lijkt me...

pi_222130
Ha Two Sisters, leuk weer eens iets van jullie te horen! Griep gehad ofzo?
Tja, ik vrees toch dat ondanks Moons problemen aan het thuisfront dat zij wel degelijkterug zou willen in het huis. Die tienduizend pieken heeft ze moeten afbetalen aan een Turkse schuldeiser dus vermoed ik dat ze wel weer een zakcentje kan gebruiken. Daarnaast voelde ze zich behoorlijk verneukt door Hummie & consorten toen het 'nare nieuws van thuis' haar bereikte. Bleek achteraf dat Bakker Ed het prima onder controle had in Amsterdam Oost en Mona eigenlijk voor niks terug was gekomen in haar gillend roze doorzonwoning.
Wat betreft Sabine: helemaal met jullie eens. Die mag wat mij betreft nog vannacht het huis herbetreden. Beetje sex, beetje stangen. Niks mis mee. En wat goede gesprekken met Karin ('Waarom heb jij aan Bart doorverteld dat ik niet dolverliefd op hem ben?') & Willem ('Zo, dus jij vindt mij een bitch?') zullen er dan ook wel inzitten, vermoed ik. Sabine Strikes Back!
  zondag 21 november 1999 @ 23:58:00 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222131
Ik snap niet dat iemand het eens kan zijn met het terugkeren van een bewoner (of een nieuwe). De opdracht is: honderd dagen in het huis te overleven. Met een nieuwe kan dit al helemaal niet, maar ook niet met iemand die "even een paar weken op vakantie is geweest"! En, net als het oplichten van het publiek door Anouk de keus te geven te vetrekken ongeacht de stemmingsuitslag, zou het toch ook oplichterij zijn als iemand die door het publiek is weggestemd weer terug mag komen in het huis!!!! Het publiek mag kiezen, betaald geld voor het bellen en Veronica stopt ze weer terug. Als dat gebeurt dan kijk is helemaal niet meer naar het programma, dat is zeker.
pi_222132
Thorka, volgens mij heb jij de VOO-contracten niet goed gelezen.
pi_222133
Ik heb Hummie ooit ergens (weet niet meer waar) horen zeggen op tv dat in principe alle bewoners die eruit zijn gegaan behalve de 2 die het geld hebben aangenomen in aanmerking komen voor terugkeer dus geen Mona en Bianca
  maandag 22 november 1999 @ 00:12:00 #7
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222134
Roark,

Je lijkt Willem wel, maar nog even ter verduidelijking: het is mijn mening over de gang van zaken. En ter aanvulling; voor mijn mening hoef ik geen VOO contract te lezen.

pi_222135
Nu ik de contracten er nog eens op nageslagen heb - Mona & Bianca mogen inderdaad niet terugkeren - vrees ik toch dat er een verdacht grote kans is dat Mrtin de gelukkig herbetreder wordt. Hij kan inderdaad niet wachten om terug te gaan, zal ook zeker warm onthaald worden, maar zal na een paar dagen volledig stuk gaan: Martin blijkt dan namelijk saaier dan saai te zijn, wat wij wel weten maar onze lieftallige bewoners niet, en hij zal zich diep ongelukkig voelen tussen de harde kern.
Wat betreft Tara: no way, die is lekker met haar hobby lingerie bezig en heeft waarschijnlijk al genoeg geld binnengsleept met naakt poseren.
Sabine: god, ik hoop het maar het lijkt me sterk. Die heeft veel te gekke dingen van zichzelf gezien op het beeldscherm om daar nogmaals aan mee te willen doen.
Cyrille: VOO zorgt er wel voor dat dat niet gebeurt; is niet goed voor de kijkcijfers omdat ze pas net weg is, we weten het wel met haar.
Martje dus.
  maandag 22 november 1999 @ 00:37:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_222136
quote:

Ik heb Hummie ooit ergens (weet niet meer waar) horen zeggen op tv dat in principe alle bewoners die eruit zijn gegaan behalve de 2 die het geld hebben aangenomen in aanmerking komen voor terugkeer dus geen Mona en Bianca

Sinds wanneer houdt dat hummie tegen???

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_222137
Maar Martin als oud-nieuwe bewoner? Hij presenteert toch het BB journaal op internet.
Die heeft daar geen tijd meer voor?
Well,we all shine on...

maandag 22 november 1999 @ 01:35:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_222138
Een beetje vreemd, is 't niet!

Eerst bij hoog en laag hoor je iedereen zeuren dat Bientje zo'n bitch is en Bartje maar gebruikt for the time being. Dan een paar weekjes later doodlief gaan zeggen dat Bientje terug moet! Ik weet het, ik ben hetzelfde van mening.

Van alle bewoners die weggestemd zijn en mogelijk terug mogen komen bij een uitvaller, staat Bientje toch boven aan mijn lijstje.

Martin hoeft van mijn part helemaal niet terug te komen. Wat heeft hij te melden? Hij heeft maar een paar daagjes in het huis gezeten. En de helft van die tijd had hij helemaal niets te melden. Alleen de laatste 2 daagjes of zo werd hij wakker en liet zich een beetje gaan. En dat was alleen maar om de aandacht te krijgen van Sabine.

Ik verwacht nu wel dat er sneller iemand vrijwillig het huis uit wil. Laat dan in godsnaam (en als zij dat wil natuurlijk) Sabine er weer in.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_222139
quote:
op 11-21-1999 om 11:58 PM schreef Thorka het volgende:
Ik snap niet dat iemand het eens kan zijn met het terugkeren van een bewoner (of een nieuwe). De opdracht is: honderd dagen in het huis te overleven. Met een nieuwe kan dit al helemaal niet, maar ook niet met iemand die "even een paar weken op vakantie is geweest"! En, net als het oplichten van het publiek door Anouk de keus te geven te vetrekken ongeacht de stemmingsuitslag, zou het toch ook oplichterij zijn als iemand die door het publiek is weggestemd weer terug mag komen in het huis!!!! Het publiek mag kiezen, betaald geld voor het bellen en Veronica stopt ze weer terug. Als dat gebeurt dan kijk is helemaal niet meer naar het programma, dat is zeker.

Zou het niet kunnen, Thorka, dat 'het publiek',dwz. de meerderheid van stemmen, gewoon leuke televisie wil? En van Sabine bijv. hebben ze al leuke televisie te zien gekregen... denk je dat dan ìemand nog aan spelregels denkt, als men de kans krijgt haar terug bij haar 'droomprins' Bart geplaatst te zien?

maandag 22 november 1999 @ 06:46:00 #13
691 luciano
ondertitelloos
pi_222140
[quote]op 11-22-1999 om 05:50 AM schreef Moor het volgende:
Zou het niet kunnen, Thorka, dat 'het publiek',dwz. de meerderheid van stemmen, gewoon i leuke televisie wil?

Moeten ze maar ff bij mij thuis komen kijken , ik heb de Philips 32PW9763 matchline staan , van meer dan F4200,- !!!!!!

Das pas een LEUKE TELEVISIE !!!!!

maandag 22 november 1999 @ 08:59:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_222141
Neeeeeeeeeee, niet Martin terug! We hadden het erover dat Sabien vals was, maar die verbleekt gewoon bij de valsheid van Martin. Zoals hij destijds sneaky bij Sabien zat te verkondigen dat Bart wel eens homo zou kunnen zijn, bah!
Sorry dat ik het zeg, maar ik verdenk Martin zelf ervan nog te twijfelen over zijn 'outcoming'.
Hij zorgt zo misschien wel voor spannende tv, maar geef me dan Bien maar.
Ik quote mezelf: Lekker katten en gefriemel aan de piemel onder de lakens!
Maar ik denk niet dat het zover komt. Er zullen altijd wat niet snuggere mensen tussen zitten en toch bellen, maar dat Noek eruit gaat staat toch eigenlijk wel vast
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_222142
Het is wel leuk om te speculeren wie van de oude bewoners weer terug zou komen, maar vergeet niet dat er dan eerst iemand vrijwillig moet vertrekken. (Toch?)

Aangezien het vertrek van Anouk tot donderdag is gerekt, zal (indien ze wordt genomineerd en 'gekozen door de kijkers')
ze niet gewoon via de stemming vertrekken. Dat betekent dat er dan één van de andere bewoners vrijwillig zou moeten vertrekken. Met elke twee weken nominaties acht ik die kans niet groot.

Maar dat is logisch...

maandag 22 november 1999 @ 11:12:00 #16
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_222143
Ik zou het belachelijk vinden als iemand die weggestemd is weer terug mag komen. Thuis hadden wij het er al over en waren van mening dat het juist om "vrijwilligers" zou gaan. Dan zou ik denken: Mona. Tara en Bianca zullen van ze lang zal ze leven nooit meer terug willen, terwijl Mona er juist achter kwam dat het thuis allemaal wel snor zat.

maandag 22 november 1999 @ 11:31:00 #17
1817 mayra
altijd blij
pi_222144
He, is het niet anders bedoeld. Geen oude ex-bewoner maar juist de nieuwste ex-bewoner. Stel dat dadelijk (ik zeg maar wat) Anouk en Maurice worden genomineerd. Nederland mag bellen (de gekken) en uiteindelijk wordt het niet Anouk maar Maurice die weg moet. Anouk stort in (had zich zo verheugd op god weet wat) en vertrekt zelf. Dan mag Maurice (nieuwe ex-bewoner) gelijk weer terug en blijft het aantal op 5. Toch precies zoals het al eerder is besproken toen ze Anouk met alle geweld in huis wilden houden.
Of denk ik nu te simpel

pi_222145
Ik heb steriel in geen enkel programma gezien, sinds haar vertrek bij BB. Dit zegt opzich niets, want ik kijk weinig TV, maar volgens mij is het "pluggen" an cyrille niet helemaal gelukt.
Daarom zou veronica haar nog wel even twee weken terug willen zetten.
Volgens mij is zij ook de enige die zonder rancune KAN terugkeren in het BB huis!
Kapot is leuker
pi_222146
Om toch weer wat vuur erin te brengen zou het wel erg tof zijn als bientje er weer in komt. Lekker stangen!!
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
  maandag 22 november 1999 @ 14:18:00 #20
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_222147
Nou Sabje zou inderdaad wel de leukste optie zijn om terug te komen, al is het maar te zien hoe Bart en Sabje op elkaar reageren... Toch wel erg dat VOO zich zo in bochten moet wringen om het programma interessant te houden. Hier blijkt toch maar weer dat het programma bestaat bij de gratie van de bewoners. Eigenlijk zouden de bewoners zich wat harder op moeten stellen tegen BB, maar dat moet in een andere topic ...
  maandag 22 november 1999 @ 15:36:00 #21
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_222148
En tsja, dan is er de actualiteit. Bart die zegt dat hij donderdag opstapt. Zou Veronica het aandurven om bij het vertrek van Bart alsnog Sabine in huis te plaatsen? Denk het niet, die kunnen het `liefdespaar van het millennium' prima als vulling gebruiken voor andere programma's. Hoge kijcijfers verzekerd!

De vraag is of de bewoners het sowieso zouden accepteren als Sabine zou terugkeren. Om met Ruud te spreken: "een sprinter die nie over de Alpen komt kan ook niet winnen op de Champs Elyssee." Hetzelfde geldt voor Tara, Mona en Bianca. Zij hadden te weinig uithoudingsvermogen voor deze afvalrace (nog even afgezien welke reglementen Veronica uit de mouw tovert.)

Uitzonderingen zijn Martin en Cyrille. Zij zijn niet door de bewoners maar door de omstandigheden het huis uit gestuurd. Martin zal ongetwijfeld willen terugkeren. Te betwijfelen valt of Veronica dit wil. Martin staat garant voor oersaaie televisie, tenzij de regie besluit zijn rascistische geneuzel niet te filteren. Hoe dan ook, met de komst van Martin zal het BB-huis met het trio Willem, Ruud, Martin snel in een kantine veranderen. En er is al zoveel voetbal op televisie.

Blijft over Cyrille. In tegenstelling tot Anouk heeft zij wel de juiste instelling om het langere tijd vol te houden, voegt iets toe aan de groep en staat garant voor irritatie bij de kijker, die immers vooral kijkt, dat kunnen we nu wel toegeven, om zich te ergeren. BB leeft bij de gratie van emotionele betrokkenheid van de kijker (zowel positief als negatief) en met de wonderbaarlijke comeback van Cyrille is die verzekert. Ook is Veronica er inmiddels wel achter dat bij de keuze tussen extreme persoonlijkheden (Sabine, Cyrille) de belopbrengsten veel hoger zijn. Te verwachten valt dat bij een keuze tussen bv. Maurice en Martin de helft minder kijkers bellen. Deze mensen laten de kijker koud.
Cyrille viel bovendien niet slecht bij de BB-originals (zie vorige nominatie). En niet te vergeten met de komst van Cyrille gaat het kruis van Ruud weer wat sneller kloppen. Eindelijk weer wat te knuffelen! Cyrille zal ook weinig bezwaar maken. Is werkloos en kan publiciteit/naamsbekendheid goed gebruiken bij de op handen zijnde uitbreng van nieuwe cd. Ergo: Cyrille terug -> hogere opbrengsten. I rest my case.

pi_222149
nee doe ons alsjeblieft dit niet aan.!
Martin er in?
Ik heb dat altijd z,on onbeduidend (racist?)ventje gevonden. Iemand die ik i.i.g al heel snel weer was vergeten.
Zag net de naam Martin staan. Martin? who the fuck is Martin?. Wat nagevraagd, en ja langzaam, heel langzaam kwamen er vaag wat herinneringen boven aan de woorden <homo, maatje en in je neet laten reuken, o nee dat was weer iemand anders.
Wel dit kwalijke ventje staat te trappelen,(net als het paard van ene S) om weer in het huis te komen. V, ik vind dit al helemaal nergens op slaan maar alsjeblieft dan niet HEM!!!!!!!!
pi_222150
quote:
op 11-22-1999 om 11:12 AM schreef Roger Wilco het volgende:
Het is wel leuk om te speculeren wie van de oude bewoners weer terug zou komen, maar vergeet niet dat er dan eerst iemand vrijwillig moet vertrekken. (Toch?)
Met elke twee weken nominaties acht ik die kans niet groot.

Roger toch! Je weet inmiddels toch wel dat VOO niet - NOOIT! - zal schromen ons op te zadelen met een geheel nieuwe invalshoek danwel regel, die er (voorbeeldje) op neerkomt dat er sowieso een nieuwe bewoner (en tevens ex-bewoner) bijkomt omdat:
1) Het regent.
2) Willem zijn gele joggingbroek draagt.
3) Het niet meer regent.

Zo zijn de regels, Roger, en daar veranderen wij niets aan! Wij hebben ons er bij neer te leggen.

Intussen zijn wij het helemaal eens met Fly (on the wall), die uit de doeken doet dat VOO niet zomaar een nieuwe bewoner uit de hoge hoed tovert - daar moet iets tegenover staan, namelijk hoge kijkcijfers. Hoewel wij Martin een grote kans gaven, zijn wij zeer opgelucht dat hij het vermoedelijk tóch niet gaat worden.

Mona wordt ook veel genoemd. Wij zijn echter van mening dat Mona er bewust uitgezet is door VOO. Niet zozeer omdat haar gezin in de rokende puinhopen zat, maar gewoon omdat Moon niet helemaal het kijkcijferkanon was dat BB nodig had.

Cyrille dus? Wij kunnen dit vooruitzicht nog niet helemaal behappen, in de zin van: het beneemt ons de adem, we moeten even rustig gaan liggen - daarna nemen we deze optie alsnog onder de loep.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_222151
Maakt het ook wat uit, dat Sabine haar BB- journaal voor RTL-live , voorspellingen met winkelend publiek over de nominaties, opgenomen is in Almere-Buiten?

Well,we all shine on...

maandag 22 november 1999 @ 20:58:00 #25
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222152
Moor,

Dat is nou juist wat ik bedoel! Het publiek koos er(bijvoorbeeld)voor om Sabine er uit te stemmen. Het publiek vond haar dus niet leuk en zou het dus volgens mij ook geen leuke tv vinden met haar er weer in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')