abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222153
Wat is nou de natte droom van voo? Rellen, roddels en sex in het huis. Dus wat is ideaal? juist wel Martin en Sabine terug in het huis, het liefste nog die twee tot het eind overblijven met Bart... dat zal me een spanning geven. Wat zullen ze zich dan storen aan de spelregels? Als er maar gekeken wordt!
Ze waren allebei gek genoeg om ooit mee te doen aan het programma, dus zullen ze ook allebei gek genoeg zijn om terug te willen keren in het huis. Zij weten nu als geen ander hoe ze het daar moeten spelen. En vooral als Voo er iets leuks voor hun tegenover heeft gezet.
mooi he, alles
pi_222154
>>>>>>>>SABJE moet terug komen<<<<<<<<<<
Lekker aan haar ergeren, weer wat leven in de brouwerij en lachen om die puppy-ogen van Bart bij de aanblik van Sabien.
HAHAHA!!

Goed plan?? ik vind van wel!

pi_222155
Leuk plaatje, P!
http://www.showwereld.nl/bb/index.html

quote:

De ex-BB'ers: wat verdienen ze?

--- Ook als je niet de prijzenpot van een kwart miljoen in de wacht sleept, kan je nog aardig wat aan Big Brother over houden. De ene BB'er verdient er echter meer aan dan de andere...

Neem nou Sabine. De Tilburgse verschijnt binnenkort in Playboy en toucheert daarvoor tussen de fl. 50.000,- en fl. 60.000,- (!) Voor optredens heeft ze tot nu toe ongeveer fl 7.500,- gevangen. Tara heeft voor haar Playboy-foto's (in het januarinummer) dezelfde bonus als Sabine ontvangen. Bij haar vertrek uit het Big Brother-huis oncasseerde de sexy schoenenverkoopster ongeveer fl. 5000,- en voor optredens zo'n fl. 2500,-. Mona heeft van Big Brother fl. 10.000,- aan oprotpremie ontvangen (die ze goed kon gebruiken om haar schulden af te lossen) ontvangen plus ongeveer fl. 1500,- voor optredens. Bianca heeft ook fl. 10.000,- ontvangen en ongeveer fl. 2000,- voor optredens. Martin is van alle oud-gedienden de minst bedeelde: hij mocht als afscheidsgeschenk een tripje naar de Biesbosch t.w.v. fl. 1000,- maken en heeft tot nu toe ongeveer fl. 2500,- gevangen voor optredens.

Ik denk dat Martin zijn marktwaarde nog wel wil opschroeven!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')