Ik zou eerder pleiten voor speciale voetbalzones. Bijvoorbeeld op een booreiland in de Noordzee. Op alle overige plaatsen wordt het dan verboden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef -J-D- het volgende:
Beetje makkelijk om wat vooroordelen te roepen(tuig, rellen)
Ga verhuizen naar Texel en geniet van je voetballoze-leven.
Sinds wanneer kom je op dat eiland een stadion tegen dat tientallen km's verderop ligt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:12 schreef MdMa98 het volgende:
[quote]Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef -J-D- het volgende:
Ga verhuizen naar Texel en geniet van je voetballoze-leven.
[/quote
Texel is Noord-Holland?
Eerst wat je tegenkomt zal AZ zijn?
voetbal
amerika?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet je gaan verhuizen naar een land waar ze niet van voetbal houden.
Ohnee wacht dat bestaat niet. Dan is TS gewoon uberpowned door de genen van zijn ouders, die vast ook anti-sport zijn en liever met een zak chips in de hand GTST kijken dan een lekkere wedstrijd op het nieuwe Eredivisie kanaal.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:09 schreef boem-dikkie het volgende:
THIS IS SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAA!
Dat is toch echt wel ruim een uurtje verderop vanaf Texel hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:12 schreef MdMa98 het volgende:
Texel is Noord-Holland?
Eerst wat je tegenkomt zal AZ zijn?
voetbal
2-3.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:47 schreef Enslaved het volgende:
Tis 1-3 voor Den Haag, dus dat wordt rellen!
>>> geenstijl a.u.b.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:11 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ies koeltoer !
TS is een meisje. Een van de ouders van TS is verslaafd aan voetbal (kijken dan). De ander heeft er niets mee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dan moet je gaan verhuizen naar een land waar ze niet van voetbal houden.
Ohnee wacht dat bestaat niet. Dan is TS gewoon uberpowned door de genen van zijn ouders, die vast ook anti-sport zijn en liever met een zak chips in de hand GTST kijken dan een lekkere wedstrijd op het nieuwe Eredivisie kanaal.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Prettig wonen op zuid?
De Noordpool staat het klimaat me nog minder van aan dan het Nederlandse klimaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
Ga anders met je Libelle, Margriet en GekOpBloemenbakfiets naar de noordpool. Heb je er geen last meer van.
ZeikerdSowieso, als je mooi wilt wonen, wat doe je dan in R'dam?
Volgens mij ben je gewoon homo, ook al ben je een wijf.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Noordpool staat het klimaat me nog minder van aan dan het Nederlandse klimaat.
Laat ik verder zeggen dat ik niet zo zeer mooi wil wonen, als wel leuk.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon homo, ook al ben je een wijf.
Sparta en Feyenoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Sparta
Schiedam_!
Feyenoord
Vlaardingen
Wie weet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:10 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon homo, ook al ben je een wijf.
Ja oke.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik anders best wel een leuke stad hoor
Ze woont er midden tussen. Vooroordelen zijn geen vooroordelen als ze op persoonlijke ervaring berusten natuurljk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef -J-D- het volgende:
Degene die last heeft van overlast moet verhuizen, degenen die de overlast veroorzaken hoeven zich niet aan te passen? Leg uit, in welke wereld leef jij dat dat een normale gang van zaken is?quote:Ga verhuizen naar Texel en geniet van je voetballoze-leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |