ik zie het wel terug..quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk waar mijn belastinggeld naar toe gaat eigenlijk. Ik moet het toch afdragen en zie er toch geen reet van terug. Mensen die zich daar druk om maken
Ohja: Het mag wel iets minder qua belastingen. Dat is mijn enige subklacht.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het wel terug..
in 24" dell monitoren, Optiplex machine en switches e.d. apparatuur
Dat moet je slim spelen. Hier hebben wij in twee jaar tienduizenden euro´s terug gekregenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk waar mijn belastinggeld naar toe gaat eigenlijk. Ik moet het toch afdragen en zie er toch geen reet van terug. Mensen die zich daar druk om maken
Precies, kutklacht TS.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:00 schreef LENUS het volgende:
Vooral met subsidies is het soms even slikken, wanneer je hoort dat relmarokkanen luxueus op kosten van de staat naar Marokko op vakantie gaan.
Nee, ook dat niet. Ik ben geėmigreerd en maak dus geen gebruik van JULLIE belastingcenten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus dankzij mijn belastingcenten kun je dit posten? Daar gaan die centen dus heen!
Met zo'n houding kun je ook maar beter emigreren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet. Ik ben geėmigreerd en maak dus geen gebruik van JULLIE belastingcenten.
Sorry, ik had het de eerste keer niet begrepenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet. Ik ben geėmigreerd en maak dus geen gebruik van JULLIE belastingcenten.
je uitkering?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:57 schreef john88 het volgende:
[..]
vergeet je vakantietoeslag niet van je uitkering
Whehehe... dat is het Friesquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sorry, ik had het de eerste keer niet begrepen
Nog erger, mensen die emigreren en dan overal dit soort reacties posten.
Post in je eigen taal, landverrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |