Alleen jammer dat hij er zich niks van zal herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja en haal even snel wat aids bij een junk, druppel dat in de monden van die wijven en vertel ze later dat die vriend hen waarschijnlijk aids heeft gegeven.
Respect trouwens voor die gast met 3chicks
Ik wil net zeggen komop met die pics, als je zelf nog een beetje geloofwaardig wilt houden..quote:
Dan is het hele verhaal dus verzonnen. Loserquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:38 schreef Fritztiaan het volgende:
En geen foto's, stel je voor dat iemand mijn huis herkent![]()
idd.. ik drink dat in me eentje op en rij dan zelf nog naar huisquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:11 schreef Molluck het volgende:
Lol, 2 kratten bier, 1 fles whisky, 1 fles wijn en 1 fles passoa en er worden mensen ziek, zijn jouw vrienden 13 ofzo?
2 kratten bier gaan er bij mij al met 3 man doorheen. Moet natuurlijk wel genoeg red bull voorhanden zijn, dit om te voorkomen dat er mensen flauw gaan vallenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:11 schreef Molluck het volgende:
Lol, 2 kratten bier, 1 fles whisky, 1 fles wijn en 1 fles passoa en er worden mensen ziek, zijn jouw vrienden 13 ofzo?
Kots opvegen uit dat bed (er liggen vast wel ergens schoonmaakhandschoenen) en rijkelijk verdelen over de kapsels van diegenen? Nee, doe maar niet, is toch een beetje te lullig..quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:04 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Het was echt wel een goed feest. Alleen sommige drinken teveel en gaan kotsen
Edit:
Iemand tips om die gast boven hard te naaien? ze slapen alle 4 dus nu kan he tnog. Ik weet zeker dat die smeerlap ze naar boven heeft gelokt en heeft gezegd van: "Nee fritz vindt het echt niet erg als we naar boven gaan". Oeeh, kankerjong, als ik eens in zijn huis ben![]()
Sorry manquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:54 schreef Fritztiaan het volgende:
Wacht maar kankerchris (als je dit leest dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |