ik blijf het intrigerend vinden om te zien hoe ik vroeger was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je weet waar je naar kijkt heh, toch? De barman staat buiten het spel, die is over de 40 en is al waar hij moet zijn. Deze pimps en snollen zijn rond de 20 en denken het te kunnen redden met hun reet, borsten, torso's![]()
Daar moet je om lachen, meer niet
Ja, vertelquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:00 schreef ster5 het volgende:
o ja vertel is spannend
nee dat heet een eeuw. het was wel in de vorige eeuwquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef ster5 het volgende:
[..]
je weet toch wel dat vroeger,100 jaar geleden is he
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Joost moet blijven, anders.. .anders..
jah weet ik veul, omdat ik dat wil
Ribas is trouwens leuk, als tie en spel verliestkan goed tegen z'n verlies enzo
Heb jij ook een brilletje nodig ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:37 schreef ster5 het volgende:
Ribas is jong!!!Ik dacht dat hij de oudste van het stel was,eerlijk gezegd.Hij heeft een oude kop,vind ik.echt afgeleefd ziet hij eruit.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:44 schreef ster5 het volgende:
Ik heb lenzen,dus zie die rimpels perfect.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:13 schreef Marrije het volgende:
Alvast voor degene die deel 2 opent, graag:
CBL / [Bewoners] Koning Ribas
![]()
![]()
![]()
Fan, het wordt nu echt serieus he'.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Da's een retegoed idee
ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Marrije het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik bedoel het serieus
spirit is gaaf........quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef Mathara het volgende:
[..]
Fan, het wordt nu echt serieus he'.Ik geniet van je spontane reacties, je blijft hem trouw hoe denigrerend ook iemand over hem doet.
Thats the spirit![]()
meen je dat nou? die yasmin heeft een enge, ordinaire hoerenkop. en dan al neptieten... net als die ander die je leuk vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef joep.t het volgende:
Yasmin vind ik juist samen met Fiona de mooiste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |