ga jij maar eens elke dag om 3 uur naar bed als je om 6 uur er weer uit moet, dan piep je wel anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Gooien ze dan niet vantevoren een briefje door de bus?
3.00 is trouwens niet laat.
Het is de nacht van zaterdag op zondag, niet zo zeiken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:16 schreef GambitRS het volgende:
[..]
ga jij maar eens elke dag om 3 uur naar bed als je om 6 uur er weer uit moet, dan piep je wel anders.
Jij bent zeker zo'n smerige NSB'er die meteen de politie belt als iemand een feestje geeftquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Een feestje is prima, maar na 22.00 mag het best wat zachter en hoeft niet de hele straat mee te genieten van jou gebrek aan muzieksmaak of de keiharde lach van je tante. En kinderen horen op dat tijdstip al helemaal in bed te liggen.
Heb ik dat gezegd dan? En zelfs al zou ik dat doen, dan heb ik daar ook het recht toe, aangezien het na 22.00 rustig moet zijn. Niet iedereen heeft hetzelfde werkritme of het gebrek daaraan...quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:15 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n smerige NSB'er die meteen de politie belt als iemand een feestje geeft
Ben je al een keer toen ze aan het feesten waren er heen gelopen om te vragen of het iets rustiger kan? Vaak hebben mensen pas door hoeveel herrie ze maken en hoe laat het al is wanneer je ze er op wijst.quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:45 schreef Sometimes het volgende:
Klacht: mensen die totaal geen rekening houden met anderen.
Het zou mooi zijn als ik elke keer de politie zou bellen als dat kutkind van hiernaast zijn klep na 22u00 nog openzet...quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan? En zelfs al zou ik dat doen, dan heb ik daar ook het recht toe, aangezien het na 22.00 rustig moet zijn. Niet iedereen heeft hetzelfde werkritme of het gebrek daaraan...
Dat heb ik in mijn vorige woning wel eens gedaan ja. Het enige wat je dan krijgt is een hoop excuses en dan gaat de radio inderdaad zachter. Maar voordat jij thuis weer in je bed ligt zijn ze weer terug op het oude niveau, omdat een stel dronken mensen nu eenmaal geen maat kunnen houden en denken dat de wereld alleen voor hen is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je al een keer toen ze aan het feesten waren er heen gelopen om te vragen of het iets rustiger kan? Vaak hebben mensen pas door hoeveel herrie ze maken en hoe laat het al is wanneer je ze er op wijst.
Alleen kinderen is wat anders, ik had het over kinderen in combinatie met een feestje. Ik hoor de baby van de buren ook wel eens bleren, maar daar valt weinig aan te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als ik elke keer de politie zou bellen als dat kutkind van hiernaast zijn klep na 22u00 nog openzet...
Oke internethero.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:15 schreef Dayuum het volgende:
Bel gewoon de politie en zeg dat als ze niet opschieten dat je er zelf naar toe gaat om feestje te stoppen met geweld. Dan zijn ze er binnen 10 minuten
Mwoh. Ik vind overlast door niet rekening houden met hoe dan ook irritant. Of het nou krijsende kinderen zijn buiten overdag/ 's avonds die niet door hun ouders in toom worden gehouden of dat die ouders zelf des avonds met luide André Hazes op de achtergrond tegen mijn schutting aan lopen te rammen. Heb nu overigens erg rustige buren, maar heb echt naast tokkievolk gewoond waarvan de koters op je motorkap stonden te krijsen terwijl mamsie dronken jammerend door de heg kroop enzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:43 schreef Athmozz het volgende:
Resultaat is nochtans hetzelfde, je bent ELKE nacht wakker... Lijkt me niet dat je dan moet klagen als een buur eens een tuinfeestje geeft, en je daardoor eens wakker bent. Als je veel buren hebt dan wordt dat natuurlijk irritant, maar doorgaans heb je er maar 5 (3 achter en 2 naast je).
Kinderen zijn véél irritanter dan volwassenen die een feestje geven![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:56 schreef Cheiron het volgende:
wtf, woon je bij mij in de buurt ofzo? Sinds 3 weken heeft 1 stel het geniale idee om hier op een kruising te gaan zitten op zaterdag. Leuk.. zeker als het een stel teringtokkies zijn die niet normaal kunnen praten maar alleen kunnen schreeuwen, en om kwart over 2 nog even een radio harder wordt gezet om te kunnen meezingen. Dat ze aan het gas gaan.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:56 schreef Cheiron het volgende:
wtf, woon je bij mij in de buurt ofzo? Sinds 3 weken heeft 1 stel het geniale idee om hier op een kruising te gaan zitten op zaterdag. Leuk.. zeker als het een stel teringtokkies zijn die niet normaal kunnen praten maar alleen kunnen schreeuwen, en om kwart over 2 nog even een radio harder wordt gezet om te kunnen meezingen. Dat ze aan het gas gaan.
Mijn ervaringen zijn anders. Maar dat kan ook komen omdat die in een zgn. achterstandswijk waren, waar op een of andere manier mensen toch meer rekening met elkaar lijken te houden dan in een zgn. betere wijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn vorige woning wel eens gedaan ja. Het enige wat je dan krijgt is een hoop excuses en dan gaat de radio inderdaad zachter. Maar voordat jij thuis weer in je bed ligt zijn ze weer terug op het oude niveau, omdat een stel dronken mensen nu eenmaal geen maat kunnen houden en denken dat de wereld alleen voor hen is.
Eh, vanaf 22.00 inbinden qua muziek is ook gewoon mogelijk. Anders ga je maar een vergunning aanvragen bij de gemeente, volgt er een procedure, maar kan niemand je daarna ook nog van je muziek afbrengen. Maar met alleen een briefje door de buurt ben je er niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:49 schreef MonoSynth het volgende:
Wel zo netjes om even een briefje door de bus te doen als je een feest geeft. Anders anoniem de pliesie bellen, na de eerste waarschuwing doen de meesten wel rustig aan.
Verder gewoon oordoppen kopen en/of logeerplek regelen als je weet dat er een feestje komt en je het qua nachtrust niet echt kunt gebruiken...
Maar goed, dat geldt dus voor als het een enkele keer gebeurt...
het hele idee van zo'n vergunning is dat mensen van te voren bezwaar aan kunnen tekenen, toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, vanaf 22.00 inbinden qua muziek is ook gewoon mogelijk. Anders ga je maar een vergunning aanvragen bij de gemeente, volgt er een procedure, maar kan niemand je daarna ook nog van je muziek afbrengen. Maar met alleen een briefje door de buurt ben je er niet.
Dat is het stomme, is het is gewoon een normale wijk. Normale mensen, en een tokkie hier en daar zoals bijna elke wijk. Dit is echt nieuw. Die mensen wonen er volgens mij ook nog niet zo lang. Overigens ben ik dan wel zo een NSB'ér die de volgende keer gewoon de politie belt. Zal vanmiddag wel even langslopen bij die gasten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:27 schreef Tahiti het volgende:
[..]
![]()
In wat voor pauper buurt woon jij?
Inderdaad, stakkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Nou vraag ik me af: waarom is TS dan niet op dat feestje?
Groot deel van de mensen houdt de lokale krant niet zo nauwlettend in de gaten, en gaat dan achteraf zeuren. Niet geschoten is altijd mis, en dan gaat gewoon vanaf 22 uur het lawaai naar beneden en de stemmen ook (want stemmen zijn MINSTENS zo irritant, omdat iedereen over die muziek heen wil schreeuwen...)quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:18 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
het hele idee van zo'n vergunning is dat mensen van te voren bezwaar aan kunnen tekenen, toch?
Ja want, waarom? Omdat een of andere vent in pak dat besloten heeft?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:38 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Na 22:00 is lawaai gewoon VERBOTEN.
Nachtrust bestemde uren. Wil je lawaai? Dan ga je maar lekker binnenzitten (zonder dat de buren er last van hebben) of ga je maar naar de disco/bar/bierhal/kantine.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:49 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Ja want, waarom? Omdat een of andere vent in pak dat besloten heeft?
Ik voel me over het algemeen wat minder thuis bij Tokkie volk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:52 schreef The_Hives het volgende:
één weekend is het mooi weer en meteen klagen. Je kan er ook gewoon bij gaan zitten en een biertje meedrinken. Wie weet vind je het nog gezellig ook om met mensen om te gaan
Gelukkig voor jou komt de herfst er weer aan
dus iedereen die buiten een feestje houdt is meteen een Tokkiequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen wat minder thuis bij Tokkie volk.
En nogwat, na veel bier zit iedereen toch op zelfde niveau, en kunnen tokkie's best aardig zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus iedereen die buiten een feestje houdt is meteen een Tokkie![]()
Tokkies zijn óók mensen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
En nogwat, na veel bier zit iedereen toch op zelfde niveau, en kunnen tokkie's best aardig zijn.
Daar komt de politie in Nederland niet voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:05 schreef Vampier het volgende:
is er geen politie die even langskomt?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Serieus, zet je eens ergens overheen ofzo. Die ene keer per jaar dat je buren eens een tuinfeestje geven![]()
Ik weet dat het lastig is maar je zou het eens een kans kunnen geven, lezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:45 schreef Sometimes het volgende:
Er is elk weekend wel iemand die vindt dat er een tuinfeestje gegeven moet worden en dat iedereen daar zoveel mogelijk van moet meegenieten.
Nee, maar de mensen die tot 5 uur door gaan met harde muziek, veel geschreeuw en gebler, zonder enige rekening te houden met anderen wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus iedereen die buiten een feestje houdt is meteen een Tokkie![]()
1 keer per jaar is prima, 5 keer in de week vind ik te veel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Serieus, zet je eens ergens overheen ofzo. Die ene keer per jaar dat je buren eens een tuinfeestje gevenSlaap je toch een keer wat minder, ga je niet dood van hoor. Zeikstraal, mij zou je niet horen klagen hoor, ik gun andere mensen een feestje.
Nee, ik niet. Op dergelijke tijdstippen heb ik niet het juiste humeur om dit soort dingen rustig te kunnen zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je al een keer toen ze aan het feesten waren er heen gelopen om te vragen of het iets rustiger kan? Vaak hebben mensen pas door hoeveel herrie ze maken en hoe laat het al is wanneer je ze er op wijst.
Dat klopt ook inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn vorige woning wel eens gedaan ja. Het enige wat je dan krijgt is een hoop excuses en dan gaat de radio inderdaad zachter. Maar voordat jij thuis weer in je bed ligt zijn ze weer terug op het oude niveau, omdat een stel dronken mensen nu eenmaal geen maat kunnen houden en denken dat de wereld alleen voor hen is.
Gezien de indeling hier zou ik het houden op 4 naast me en 7 aan de overkant (gerekend vanuit huizen die in de directe geluidslinie liggen).quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:43 schreef Athmozz het volgende:
Resultaat is nochtans hetzelfde, je bent ELKE nacht wakker... Lijkt me niet dat je dan moet klagen als een buur eens een tuinfeestje geeft, en je daardoor eens wakker bent. Als je veel buren hebt dan wordt dat natuurlijk irritant, maar doorgaans heb je er maar 5 (3 achter en 2 naast je).
Kinderen zijn véél irritanter dan volwassenen die een feestje geven![]()
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:52 schreef Knekwurst het volgende:
TS kan er niet mee omgaan en wordt nooit uitgenodigd.
Ja, zo wordt hier ook gecommuniceerd. Ook bij feestjes die "gewoon" binnen zijn. Mijn eigen visite hoor ik dat ook wel eens doen (en dan heel raar kijken als je daar wat van zegt).quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:52 schreef MonoSynth het volgende:
of wat ik vroeger had... Buren, hartstikke nette rustige lui, totdat ze om drie uur 's nachts hun visite uit gingen zwaaien en op de één of andere manier niet het besef hadden dat hun buren (wij dus) het raam van de slaapkamers open hadden staan omdat het buiten dertig graden was en misschien wakker werden van hun luide "NOU, DOEHOEI!!!!", afgewisseld door gelul over koetjes en kalfjes en de auto, wat ongeveer een kwartier doorging
Niet echt, zie ook de post boven die van jou.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef Rosbief het volgende:
Verkapt ik-woon-in-een-tokkiebuurt-topique
Niet snel nee, helaas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar komt de politie in Nederland niet voor
Ja, dat was in ieder geval de aanzet voor dit topic.quote:
Goede oefenen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:26 schreef Sometimes het volgende:
Nee, ik niet. Op dergelijke tijdstippen heb ik niet het juiste humeur om dit soort dingen rustig te kunnen zeggen.
Daar waren wij bij ons kampen op voorbereid. Als we een feestje gingen geven waarvan we wisten dat we over de wettelijke geluidsnormen gingen, gewoon een eigen decibelmeter meenemen (waar je zelf wat aan bijgewerkt hebt zodat hij niet meer dan 85dB meet). Als ze dan komen om nachtlawaai op te meten, moeten zij een ijkingsattest van hun dBmeter meehebben, of anders is hun gemaakte meting discutabel & kan er niet ingegrepen worden aangezien er geen overtreding vastgesteld kan worden. Leuke is dat in BE bijna 3/4 van de meters die door de politie gebruikt wordt geen attest heeft (of toch niet dat ze het meehebben), dus je kan gewoon nog een paar uur door doen vooraleer ze weer bij je staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is het stomme, is het is gewoon een normale wijk. Normale mensen, en een tokkie hier en daar zoals bijna elke wijk. Dit is echt nieuw. Die mensen wonen er volgens mij ook nog niet zo lang. Overigens ben ik dan wel zo een NSB'ér die de volgende keer gewoon de politie belt. Zal vanmiddag wel even langslopen bij die gasten.
Van mij mag iedereen plezier maken. Snap alleen niet zo goed dat dat zó moet dat ik er wakker van lig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef Gluckskafer het volgende:
TS gunt een ander zijn plezier niet.
Je bent zeker jaloers ofzo.
Er zijn ook mensen die in het weekend moeten werken zoals ik bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het is de nacht van zaterdag op zondag, niet zo zeiken.
Inderdaad, dat is toch geen ramp.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Serieus, zet je eens ergens overheen ofzo. Die ene keer per jaar dat je buren eens een tuinfeestje gevenSlaap je toch een keer wat minder, ga je niet dood van hoor. Zeikstraal, mij zou je niet horen klagen hoor, ik gun andere mensen een feestje.
Ja, mn reet. 3 zaterdagen achter elkaar. Ik moet de hele week gewoon vroeg mn nest uit hoor. Dan slaap ik graag iets bij in het weekend. Ik val anderen toch ook niet lastig met mijn geluid? Waarom moet je om 3 uur s'nachts midden op de straat meezingen met je tyfustokkie muziek? Oftewel, gewoon optyfen en een beetje rekening houden met je buren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, mn reet. 3 zaterdagen achter elkaar. Ik moet de hele week gewoon vroeg mn nest uit hoor. Dan slaap ik graag iets bij in het weekend. Ik val anderen toch ook niet lastig met mijn geluid? Waarom moet je om 3 uur s'nachts midden op de straat meezingen met je tyfustokkie muziek? Oftewel, gewoon optyfen en een beetje rekening houden met je buren.
Niks mis met mijn buren die af en toe een feestje geven. Leuk voor ze, en soms drinken we gezellig iets mee, en andersom. Maar gare asocialen die besluiten op een kruising te gaan lopen jengelen tot diep in de nacht kunnen oprotten. Vorige weer kwam er zelfs vuurwerk bij aan te pas.
Hij ligt sinds 9:00 in het ziekenhuis met een parasolstok in zijn reetquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:22 schreef Falco het volgende:
Hoe verliep het gesprek van TS met zijn lawaaierige buurtgenoten?
Verwar je eigen hobby niet met de mijnequote:Op zondag 31 augustus 2008 18:52 schreef satanshond het volgende:
[..]
Hij ligt sinds 9:00 in het ziekenhuis met een parasolstok in zijn reet
Pliesieagenten, brandweermannetjes, lijkensnijders, anwb'ers, toko-eigenaren, artsen. Er zijn mensen die geen 9-tot-5-baan hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:14 schreef Gluckskafer het volgende:
En wie gaat er nou op zondag werken
Wat de een geluid vindt, vindt een ander herrie. Feestjes kunnen best aardig wat lawaai geven. Hoe dan ook slaap je daar toch minder goed door.quote:En wie kan er nou niet slapen door een beetje herrie.
Werken? Daar heb ik het niet over gehad. Ik heb 3 kleine kinderen (2-4 jr) die altijd vroeg wakker zijn. Die zijn slecht te negeren. Daarmee vervalt ook de optie van de oordopjes, al moet ik zeggen dat mijn vrouw die wel in had (herriestoppers). Helaas kwam de muziek daar moeiteloos doorheen. Zegt misschien ook iets over het volumequote:Op zondag 31 augustus 2008 19:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Wees blij dat ze het doordeweeks niet doen man.
En wie gaat er nou op zondag werken
En wie kan er nou niet slapen door een beetje herrie. Doe van die speciale oordopjes in en je ogen dicht.
Of verhuis uit die pauperbuurt waar je hutjemutje op elkaar woont
Omg ik zie je nu echt staan met de klink in de hand, aftellend tot 10 uur, terwijl je kinderen als 3 wilde jack russels tegen de tuindeur staan op te springenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:27 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Werken? Daar heb ik het niet over gehad. Ik heb 3 kleine kinderen (2-4 jr) die altijd vroeg wakker zijn. Die zijn slecht te negeren. Daarmee vervalt ook de optie van de oordopjes, al moet ik zeggen dat mijn vrouw die wel in had (herriestoppers). Helaas kwam de muziek daar moeiteloos doorheen. Zegt misschien ook iets over het volume![]()
Laatste tip (verhuizen) is de beste, maar mensen mogen best wat meer rekening met elkaar houden. Ik laat mijn kinderen ook niet voor 10u in de ochtend buiten spelen, ook niet in onze eigen tuin.
Zover komt de ketting nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Omg ik zie je nu echt staan met de klink in de hand, aftellend tot 10 uur, terwijl je kinderen als 3 wilde jack russels tegen de tuindeur staan op te springen
Ligt aan de omgeving natuurlijk. Ik woon in een studentenbuurt en als er dan één keer per jaar een feestje is op het pleintje achter mijn huis dan ga ik niet lopen te miepen. Een woonwijk met jonge gezinnen of ouderen is natuurlijk iets heel anders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, vanaf 22.00 inbinden qua muziek is ook gewoon mogelijk. Anders ga je maar een vergunning aanvragen bij de gemeente, volgt er een procedure, maar kan niemand je daarna ook nog van je muziek afbrengen. Maar met alleen een briefje door de buurt ben je er niet.
in een studentenbuurt op een pleintje is toch elke avond feest?...quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ligt aan de omgeving natuurlijk. Ik woon in een studentenbuurt en als er dan één keer per jaar een feestje is op het pleintje achter mijn huis dan ga ik niet lopen te miepen. Een woonwijk met jonge gezinnen of ouderen is natuurlijk iets heel anders.
Deed ik ook toen ik 13 was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:36 schreef satanshond het volgende:
Dit nummer hard draaien voordat je zegt: ik wens jullie dit toe
Slayer -Angel of Death
Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
garant voor reacties.
Precies, hoewel mijn buren iedere dag wel een reden tot feesten hebben..erg fijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:50 schreef Strychnine het volgende:
Terechte klacht hoor, ik vind het ook irritant. Ik heb wel leuke buren, die ook netjes even aanbellen om het te melden, maar soms gaat het tot 5 uur 's ochtends door, en ook al is het za op zo nacht, soms heb je ook op zondag verplichtingen waarvoor je op tijd je bed uit moet, en dan is het niet leuk om om 5 uur nog je bed uit te dreunen bij een snoeiharde bas en een hoop gekrijs en gelach in de tuin. Ik gun ze best hun feestje, maar ik heb wel het recht om ervan te balen
Valt niet mee, lezen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:00 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt toch ook gewoon van die oordopjes van 3 euro kopen en die indoen bij het sporadische geval van lawaai midden in de nacht
Plezier prima, dat heb ik ook vaak genoeg. Maar plezier ten koste van iemand anders zijn nachtrust gaat me te ver. Niet iedereen werkt van 9 tot 5, ik ken genoeg mensen die werken in het weekend en dus ook nachtrust nodig hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef Gluckskafer het volgende:
TS gunt een ander zijn plezier niet.
Je bent zeker jaloers ofzo.
Mensen lezen nu eenmaal selectief. Ze willen plezier hebben en als een ander daar last van heeft wordt je meteen weggezet als een zeurende zeikerd.quote:
Goede samenvatting.quote:Op maandag 1 september 2008 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen lezen nu eenmaal selectief. Ze willen plezier hebben en als een ander daar last van heeft wordt je meteen weggezet als een zeurende zeikerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |