Ik heb nog een wasmand nodig..quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga een wasmand op marktplaats zetten! (en een veugelkooi)
BRB WJNMK
Kan je wel even snel bedanken, maar voor wat hoort wat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een wasmand nodig..![]()
Ga ik gelijk even kopen, bedankt voor het herinneren
quote:Heel veel mensen zeiden op verschillende data
Post je tieten eens
Ja idd. Ik zit godverdomme al twee weken fapklaar voor dit scherm.quote:
Ik moest lachenquote:Heel veel mensen zeiden op verschillende data
Waarvoor?quote:
Slaande beweging, net als snoquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarvoor?
Kut wedstrijd gisteren he Joske
Gelukkig moeten we er nog 33quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Slaande beweging, net als sno![]()
Ja wat een kutzooi gister
KUTquote:
Prutserquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef GasTurbine het volgende:
Excelsior weet tenminste wél van wanten.
Maar godverdomme zeg, de eredivisie is niet meer op sport1![]()
Nu moet ik 5 euro per wedstrijd gaan betalen![]()
joske hooliganquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
Ik was daarna nog naar een feest, niet echt in de stemming. Loop ik daar over straat, hoor ik achter mij: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!gezongen door wat ventjes van 14/15
Dus wij stoppen met lopen en begonnen ze beetje uit te schelden, renden ze snel weg
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
Ik was daarna nog naar een feest, niet echt in de stemming. Loop ik daar over straat, hoor ik achter mij: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!gezongen door wat ventjes van 14/15
Dus wij stoppen met lopen en begonnen ze beetje uit te schelden, renden ze snel weg
energydrankoverschermproestquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
Op de schaal van friet geef ik dit een gehaktstaaf.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
He had Ajax gisteren niet dik verloren?
2-1 maar. Ik weet niet wat jij dik noemt grapjasquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
He had Ajax gisteren niet dik verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |