Nee, daarom.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Als je alles wist, was je niet blijven zitten.
mis dusquote:
Ik heb hier Eurosport HD (verkapte-pimp-post)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eurosport? Dat kan ik hier boven niet ontvangen, alleen beneden
Waarom bleef je dan zitten? Met vrijwel alles zou je toch 7ens moeten halenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
mis dusIk bedoel vrijwel alles he
Even een na laatste post van me quoten:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom bleef je dan zitten? Met vrijwel alles zou je toch 7ens moeten halen
quote:Kortzinnig gedacht, het was meer laksheid dat ik praktische opdrachten niet inleverde, eigen schuld dus. Elk jaar ging het meestal op het einde goed, nu ging het op het einde niet goed omdat ik al die opdrachten moest inleveren
leraren zijn te lui om roosters uit te delenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou nog niet weten?
Dat is wel irritant ja. Ik maak toetsen wel goed, maar boekverslagen inleveren en dat soort dingen is echt een rampquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even een na laatste post van me quoten:
[..]
En Examencijfers waren door die praktische opdrachten ook niet geweldig
Ooh ja handigquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
leraren zijn te lui om roosters uit te delen
Wij moesten groepen maken van 4, dan allemaal boeken lezen, om er op het einde van het jaar een discussie over te voren voor een examencijfer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Ik maak toetsen wel goed, maar boekverslagen inleveren en dat soort dingen is echt een ramp
Hahahaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wij moesten groepen maken van 4, dan allemaal boeken lezen, om er op het einde van het jaar een discussie over te voren voor een examencijfer.
Moest ik een boek gaan vertellen dat 2 hoofdpersonen had, zat ik daar doodleuk 1 persoon van te maken omdat ik het niet wist
pwnedquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja ik moet ook alle boeken nog lezen van de boekverslagen die ik vorig jaar heb ingeleverd. Heb geen van die boeken gelezen, en mn lerares gaat er in een mondeling naar vragen
tuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik even kotsen op de 9292 -site
neeej nog niet, kheb nou een rede om vaak te laat te komenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja handigik zou een klacht indienen
.
je strikdiploma ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah. Maar ik heb straks tenminste een diploma, kan jij over de komende tijd nog niet zeggen
Is dat als je tegen iemand praat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef reetveter het volgende:
kanker, heb een virus op me msn
iemand kan voor mij typenWaar ik geen invloed op heb. En nee geen dubbele persoonlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |