Verder ben ik van mening dat als Cyrille was gebleven het een totaal andere en leukere week was geweest, maar helaas het Nederlandse publiek was zo dom om dat irritante balkje er in te laten. (Verder zal ze misschien best aardig zijn hoor maar ze hoort gewoon niet thuis in het BB huis).
Laten we hopen op betere tijden.
quote:
op 11-21-1999 om 10:33 PM schreef tina het volgende:
<knip>
Voo waar zijn we mee bezig???Verder ben ik van mening dat als Cyrille was gebleven het een totaal andere en leukere week was geweest <knip>
Waar VOO mee bezig is? Hetzelfde als altijd, manipuleren manipuleren, fouten van hun kant niet laten zien, manipuleren en nog eens manipuleren. Same as ever.
En met Steriel de week leuker? Nou ik weet niet wat je dan voor ogen hebt maar ik zie in mijn gedachten dan niks anders dan Steriel de godganse dag zingen om haar carriere te promoten, bezig zijn met haar uiterlijk (al zingend natuurlijk, en een beetje domme hinnik opmerkingen maken (waarna ze meteen weer verder gaat met zingen). Nee dat is leuk en lekker boeiend....
Anouk en Steriel zijn gewoon allebei niks (naar mijn mening).
Over deze aflevering kan ik alleen maar zeggen dat ik WILLEM er dolgraag uit zie vliegen... Wat een arrogante BAL is dat geworden zeg... En ruud wordt ook steeds vervelender nietwaar? Ik heb het idee dat we Ruud unmiddels helemaal gezien hebben: een simpele boer, met weinig inhoud zullen we maar zeggen...
Nee, ik vind Bart wel cool: lekker tegendraads... Het valt me trouwens op dat tie zo rustig blijft als bijvoorbeeld Karin van die irritante, flauwe opmerkingen tegen hem plaatst...
'k Ben benieuwd wie er als 2e genomineerd wordt; ik denk toch Bart...
Gegroet!
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Het betuigt in ieder geval van een hoop organisatorische blunders.... die je op jullie niveau niet zouden mogen maken. Hummie, go home... want jij bent uiteindelijk diegene die bepaald wat er wel en niet gebeurt.....hoop ik voor je...of heeft de markteing- en PR-afdeling meer invloed?
quote:
op 11-21-1999 om 10:33 PM schreef tina het volgende:
Voo waar zijn we mee bezig???
Geen idee waar VOO mee bezig is, maar WIJ zijn bezig met afhaken. We hebben al 3 afleveringen gemist, waaronder die van donderdagavond-laat en die van vandaag, en het moet gezegd: het is aan te raden. Er gaat een nieuwe wereld voor ons open! Nog even volhouden en we kunnen weer een normaal leven gaan leiden!
[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 21 November 1999).]
quote:
op 11-21-1999 om 11:01 PM schreef studentje het volgende: Dat Veronica afgeschilderd wordt als een ongeloofwaardige organisatie die constant regels wijzigt, alles manipuleert en weinig orginaliteit/creativiteit bezit? Ja!!!! (Maar of je daar nu zo trots op moet zijn....)
-Je bent onbetrouwbaar en je ritselt wat-
[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 21 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |