Haha sorry was even in de mood voor een onzin topic met wat sarcastische humor. Mijn vriendins borsten zijn eigenlijk heel mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:36 schreef Godlike02 het volgende:
Mun vriendin heeft al hangtieten, dumpen?
Ze heeft hangtieten
Wat moet je nog met dr? Waarom ben je jaloers? Wees blij als iemand dr wil over nemen.
Ik weet niet hoe, ik ben nooit jaloers, maar als je jaloezie voort laat bestaan gebeurd er juist waar je zo bang voor bentquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:29 schreef RobRobert het volgende:
Met andere woorden, een janktopic om niks. Maar hoe kom ik van deze steeds verergerende jaloezie af?
Dat begrijp ik ja... Het stomste wat je kunt doen is de zwakkeling uit hangen die overal paranoide wat achter zoekt en dat ook laat blijken aan de vriendin.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, ik ben nooit jaloers, maar als je jaloezie voort laat bestaan gebeurd er juist waar je zo bang voor bent
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef RobRobert het volgende:
[..]
geneuzel...
en daar heb ik tips voor nodig
Misschien is dit een hele rare suggestie hoor, maar heb je al eens met je vriendin hierover gepraat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef RobRobert het volgende:
Zoals je ziet kan ik deze gedachtens dus niet zo maar van me af zetten en daar heb ik tips voor nodig
Dat, en probeer t te draaien naar iets positiefs! Als je je even zo voelt geef je dr gewoon een dikke knuffel en probeer je jaloezie om te zetten in verliefd gevoel. Je kan namelijk heel snel "gewend" raken aan jaloezie, klinkt stom, maar je raakt er aan verslaafd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien is dit een hele rare suggestie hoor, maar heb je al eens met je vriendin hierover gepraat?
Dit is wel heel treffend verwoord. Daar komt jaloezie in feite wel op neer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Als je als man bezitterig overkomt is het alsof je onbewust zegt "Ik voel me inferieur aan de kerel waarmee je nu praat." Zo onzeker overkomen heeft geen goed effect op je relatie.
Dat denk ik inderdaad ook. Al is hij wel al lang een 'studie vriend' en een verlegen kerel die mij niet het type lijkt om in een relatie te stoken. Daar is hij sowieso te verlegen voor maar zo'n kerel lijkt het me ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef aaipod het volgende:
Probeer het te onderdrukken
Overigens denk ik dat de mannelijke collega je vriendin wel wil batsen, maar dit terzijde
Nee dat is toch niet het geval. Normaal nooit geen last van namelijk.quote:Op maandag 1 september 2008 11:55 schreef RM-rf het volgende:
is die jaloezie mogelijk niet een onderbewuste uiting van onzekerheden over hoe de relatie nu gaat?
vooral dat je zo jaloers reageert op het geven dat ze een lang en mogelijk 'interessant' gesprek met een collega voert en jou 'niks zegt' kan daarop wijzen...
Dan kan ze nu wel 'trouw als een schoothondje' zijn als je op dat put niet een duidelijke 'persoonlijke connectie' met elkaar hebt als partners kan het wel degelijk een belasting voor een relatie vormen.
1 keer per weekquote:Op donderdag 4 september 2008 16:20 schreef henkzijlstra het volgende:
gewoon op de man af vragen of ze heeft gebatst met een ander. wat ook goed werkt (weet ik uit ervaring) is een gesprek als volgt:
jij: het is over ik weet wat er is gebeurd
zij: waar heb je het over?
jij: doe maar niet of je van niets weet (eventueel sletje als toevoeging gebruiken)
zij kan nu in huilen uitbarsten en zeggen: sooorry!! je weet dan dat ze een ander heeft geknuffeld of ze weet echt van niets je kunt je er dan van afmaken met een grapje van: ik bedoelde het niet zo dit en dat. doe dit gesprek niet vaker dan 1 keer per week anders wekt het argwaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |