We wachten...?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja en straks open ik een topic over m'n hoge telefoonrekening
Waar praat ik smekend danquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:08 schreef Raamkonijn het volgende:
Op het moment smekend praten, en nu veilig achter je PC schelden. Kankern00b
Geil! Houden jullie regelmatig gangbangs?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oee vette dissssss man, wil je bij m'n club van de straat ?
Toch aardig dat-ie je niet neerstak.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Kom ik één keer weer eens op die verrotte Mathenesserweg binnen 5 minuten een mongool of die even met m'n mobiel mag bellen. Flikker toch een eind op het is donker op straat dat is kei eng =(
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef Danny het volgende:
niet naar de mathenesserweg gaan. sowieso heel spangen vermijden.
eigen schuld.
Mja twee keer geweest nu, 1 keer een mes en nu zo'n lapzwansquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Toch aardig dat-ie je niet neerstak.
Wat hij zegt. Wat heb je daar in Godsnaam te zoeken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef Danny het volgende:
niet naar de mathenesserweg gaan. sowieso heel spangen vermijden.
eigen schuld.
Kon kiezen of van Amsterdam met het OV terug of samen terugrijden met de auto, hij woonde toch dicht bij het station hequote:Op zondag 31 augustus 2008 00:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wat heb je daar in Godsnaam te zoeken?
tuuksquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef Waaghals het volgende:
je hebt hem dus braaf laten bellen naar marokko
TS zijn vrienden wonen daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wat heb je daar in Godsnaam te zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |