quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ken ook een grap.
Wat krijg je als je tuc omdraait?
Heb je de OP gelezen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef amaranta het volgende:
Zal ik het zeggen of willen jullie nog even in spanning blijven?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef Knevelt het volgende:
Het is wachten op de eerste Tuccer in dit topique.
Hihi, wat ben jij toch een grappige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Mijn grap staat niet in de op.quote:
Ja, maar toen ik die reactie van mij in elkaar aan het breien was stond jouw reactie er nog niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn grap staat niet in de op.
In de op bedoelen ze tuc=kut
En ik zei: de andere kant van het koekje. Dat is niet hetzelfde.
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:08 schreef amaranta het volgende:
Maar wel goede grap he broekpaling?
Om aan te trekken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik vraag altijd een extra pakje aan die promotiemedewerkers
toch nog iemand die die grap maaktquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:52 schreef nicomart het volgende:
Maar niemand die vroeg hoeveel het kostte om ze naar het station te brengen?
[ afbeelding ]
Hej Jerry, waar's Tom?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:12 schreef Ulreazj het volgende:
Of je heet JErry en iedereen zegt, springer springer.
Ja die heb ik ook al 100x gehoord, gevolgd door een tevreden blik van de maker en een afwachtende blik wanneer je gaat lachen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn grap staat niet in de op.
In de op bedoelen ze tuc=kut
En ik zei: de andere kant van het koekje. Dat is niet hetzelfde.
Een shirt en zo'n laf petjequote:Op zondag 31 augustus 2008 15:22 schreef Gesloten het volgende:
Monsterscore? Welke kleding had je aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |