En je bent dit jaar met een mooi rapport naar groep 8 gegaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:28 schreef Bliksems het volgende:
OMG, we gebruikten josti als scheldwoord al in groep 7...
Een matige zilveren grap.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
En je bent dit jaar met een mooi rapport naar groep 8 gegaan?
Ja, je kent me toch wel, ik zat achter je!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
En je bent dit jaar met een mooi rapport naar groep 8 gegaan?
ik zet mijn k3 weer opquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef john88 het volgende:
Dat tweede nummer, tering wat een grafherrie. *zet lil wayne weer aan*
wat ben jij een mongool ook he. mensen zijn juist josti gaan gebruiken toen de josti band al lang bestond.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:40 schreef satanshond het volgende:
Als je een band vol met geestelijk gehandicapten de Josti band gaat noemen ben je best wel ziek in je hoofd
Nee, leg eens uit...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:51 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
wat ben jij een mongool ook he. mensen zijn juist josti gaan gebruiken toen de josti band al lang bestond.
als we de clupje mongolen iets anders hadden genoemen zoals de popolomio band dan was het scheldword
wat ben jij een triangelpopolomio
snappie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |