dat nog net nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:59 schreef Maisnon het volgende:
je weet het ik speel zelfs Jimi Hendrix weg met die één snarige ukelele Roller girl conversion
Geweldig! Mijn Firefox is 2 keer gecrashed maar uiteindelijk is het het waard geweest hoor, hohoho!quote:
Ik vind het wel grappig klinkenquote:
ben benieuwdquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:08 schreef Maisnon het volgende:
oh dat nummer trouwens, Postcards from Italy heeft eigenlijk maar 2 echt verschillende onderdelen dus die speel ik dan maar even
anders luister je 2 minuten constant hetzelfde want mn mond doe ik niet open en trompetten en troms verschijnen niet ineens magisch in mijn bezit
klinkt best wel sjiek 14.gifquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:15 schreef Maisnon het volgende:
Postcards from Italy Maisnon versie
En hier de originele versie van Beirut
ach valt amper opquote:
Goed hoor, ik eet nog een stukje oliebol, drink thee en speel ukelele voor alle SC-ersquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:25 schreef Triptamine het volgende:
Hoi allen![]()
Ajax jammer genoeg verloren. Al vond ik op een paar punten de arbitrage erg matig, het is onze eigen schuld. Als titelkandidaat hoor je te winnen van W2.
Maar genoeg voetbal: hoe is het met u allen?
Heb jij eenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed hoor, ik eet nog een stukje oliebol, drink thee en speel ukelele voor alle SC-ers
verliezen van w2quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:25 schreef Triptamine het volgende:
Hoi allen![]()
Ajax jammer genoeg verloren. Al vond ik op een paar punten de arbitrage erg matig, het is onze eigen schuld. Als titelkandidaat hoor je te winnen van W2.
Maar genoeg voetbal: hoe is het met u allen?
quote:
Clubs hernoemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |