abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66124724
Ben ook wel benieuwd het lijkt veelbelovend allemaal
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_66150405
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ben ook wel benieuwd het lijkt veelbelovend allemaal
Als gevolg van technische problemen verbindingskabeltje camera-computer kwijt in verbouwingstroep laat de update nog even op zich wachten. Heugelijk nieuws is er daarentegen wel: vandaag zijn de stucadoors begonnen Wat zal ik blij zijn als alle muren en plafonds weer mooi recht en scheurvrij zijn, en ik eindelijk verlost ben van het Stof (leidingen frezen stoft like you wouldn't believe)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:24:31 #128
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_66282168
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als gevolg van technische problemen verbindingskabeltje camera-computer kwijt in verbouwingstroep laat de update nog even op zich wachten. Heugelijk nieuws is er daarentegen wel: vandaag zijn de stucadoors begonnen Wat zal ik blij zijn als alle muren en plafonds weer mooi recht en scheurvrij zijn, en ik eindelijk verlost ben van het Stof (leidingen frezen stoft like you wouldn't believe)
Let je er goed op dat die vogels het plafond van de wand lossnijden? Als ze dat niet doen ga je scheuren krijgen... oh ja? ja, idd als ik bij mij kijk dara zitten dus scheurtjes omdat die sukkel dat niet heeft gedaan en ik het toen niet wist.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_66283550
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

Let je er goed op dat die vogels het plafond van de wand lossnijden? Als ze dat niet doen ga je scheuren krijgen... oh ja? ja, idd als ik bij mij kijk dara zitten dus scheurtjes omdat die sukkel dat niet heeft gedaan en ik het toen niet wist.
Ik zal er even op letten, maar ik denk dat dat wel goed komt. Mijn Oost-Europese vrinden leveren bijzonder puik werk!
pi_66284020
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:24 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

En in de (vertikale) hoeken...
pi_66348064
*schop

****UPDATE****

De stucadoors zijn klaar, wat een verschil maakt dat! Ik ben er echt heel tevreden over, later deze week komt er nog een schilder in die de wanden en plafonds helemaal perfect gaat afwerken en schilderen.

Maar nu eerst de foto's:

De entree (links achterin het halletje zit de voordeur):

De centrale hal met de originele ronde toog:

De slaapkamer, richting de hal (dit was vroeger dus de keuken!):

Slaapkamer, richting de tuin:

De woonkamer:

De keuken:

De inbouwkast in de keuken, met o.a. de nieuwe CV-installatie:

In de keuken heb ik koven gemaakt waar de riolering van de bovenburen, de afvoer van de CV en de centrale afzuiger-slangen achter zitten weggewerkt:

Yeah!

Wat er nu nog moet gebeuren:
- vloer storten in badkamer, met daarin de easydrain, en onder afschot;
- wat loodgieterswerk in de badkamer;
- tegelen in badkamer;
- keuken monteren&aansluiten;
- houtwerk schilderen;
- vloer leggen+plinten etc.

Al met al nog heel wat werk, maar nu begint het ergens op te lijken!
pi_66348613
Oh, je bedje uitstappen zo je tuin in...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_66348633
Ja dat is echt superleuk aan deze woning.
Goed opgeschoten en die muren dat ziet er dan meteen een stuk beter uit!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 22 februari 2009 @ 23:12:16 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_66357506
het wordt echt een woning nu
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')