Klopt.. verdediging is zorgenkindje.. maar komt goed.. keep the faithquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom nou toch, de selectie van een paar geleden was echt stukken beter dan die van nu hoor.
Vooral achterin minstens 2 klassen beter, en ook op het middenveld. Alleen de buitenspelers waren niet van niveau.
Ik heb de -edit- tt bedachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
serieus wie heeft die -edit- tt bedacht!
Leuk zo een festival dat ontaard ik een massale baalpartij
Ik weet niet. Ik vind dat er momenteel erg veel kwaliteit/potentieel in de groep zit, en destijds was het voetbal bij Ajax gewoon niet om aan te zien. Kan me weinig echt goede spelers van toen voor de geest halen. Destijds werd bijvoorbeeld Maxwell erg opgehemeld, en was ook heus wel goed, maar PERSOONLIJK vond ik Lee (psv) destijds zowel aanvallend als verdedigend beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom nou toch, de selectie van een paar geleden was echt stukken beter dan die van nu hoor.
Vooral achterin minstens 2 klassen beter, en ook op het middenveld. Alleen de buitenspelers waren niet van niveau.
Zo kan het inderdaad ook, alleen zou ik persoonlijk liever Huntelaar gewoon als diepste aanspeelpunt willen anders loopt ie teveel terug, en dus in de weg van mijn aanvallende opkomende Aissatiquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
oke oke.. goed verhaal.. ik zou het persoonlijk iets anders doen..
Steek (GK)
Silva (RV) - Ollie (CVR) - Vermaelen (CVL) - Vertonghen (LV)
Lindgren(VM/CML)
Gabri(CMR) - Aisatti(AM)
Huntelaar (SS)
Sulejmani (RA) - Suarez (LA)
Oftewel.. mensen die tussen de linies lopen om zo de aansluiting te verzorgen...
Voeg je.. "Maar dat is voetbal" daar aan toe?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:57 schreef Trancelocator het volgende:
Tja, een wedstrijd tegen Willem II is toch eigenlijk een ideale mogelijkheid om Aissati en de voorhoede op elkaar in te laten spelen. Of ben ik nou gek? Marco dacht er kennelijk anders over.
"Er is veel werk aan de winkel." en "Het kan altijd beter." Ik ben bang dat we dat nog vaker gaan horen dit seizoen.
Terwijl het in principe slechts een kwestie is van de poppetjes op de juiste plaats te zetten. Onbegrijpelijk is dat Aissati niet startte, en ook niet eventueel Siem de Jong in zijn plaats. Absurd is dat ze niet na rust (of liever eerder) erin kwamen. Dat laatste baart me eigenlijk nog het meest zorgen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind dat er momenteel erg veel kwaliteit/potentieel in de groep zit, en destijds was het voetbal bij Ajax gewoon niet om aan te zien. Kan me weinig echt goede spelers van toen voor de geest halen. Destijds werd bijvoorbeeld Maxwell erg opgehemeld, en was ook heus wel goed, maar PERSOONLIJK vond ik Lee (psv) destijds zowel aanvallend als verdedigend beter.
Sneijder en VdVaart vond ik toen al erg leuke spelers (behalve de 'maniertjes' van Sneijder), maar die speelde eigenlijk zelden samen, en Zlatan had weinig rendement en Galasek was zeer degelijk maar ook erg veel 'balletje breed' en vrij 'saai'. Ik weet niet. het was allemaal erg 'so-so' destijds. Ik werd er zeker niet warm van, en dat kwam natuurlijk ook mede door die laffe Koeman.
[..]
Zo kan het inderdaad ook, alleen zou ik persoonlijk liever Huntelaar gewoon als diepste aanspeelpunt willen anders loopt ie teveel terug, en dus in de weg van mijn aanvallende opkomende Aissati
(in de praktijk wisselen dit soort posities en afstanden elkaar natuurlijk toch steeds op een natuurlijke manier af, afhankelijk van de situatie op het veld, dus dit is allemaal zinloze 'theorie' enzo)
Vertonghen kan ook inderdaad prima als linksback. Ik gad Slijngaard aan omdat die veel indruk op me maakte, maar zoals ik ook al aangaf vult dat zichzelf in. Op bepaalde posities heb je gewoon spelers die niet veel voor elkaar op- of onderdoen. En dat is mooi
Het viel me eigenlijk al mee dat hij niet doodleuk beweerde dat hij een goed Ajax had gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Voeg je.. "Maar dat is voetbal" daar aan toe?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het viel me eigenlijk al mee dat hij niet doodleuk beweerde dat hij een goed Ajax had gezien.
Maar dan wel op z'n beste positie graag. En dat is niet links achterin, maar op het middenveld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen hoort gewoon in de basis. Was afgelopen seizoen een van de meest constante spelers, zo niet de meest constante.
Die jongen speelde ook geweldig in Peking. Hij hoort gewoon in de basis. Klaar.
Er zijn hier nog steeds mensen die denken dat een goede verdediging niet nodig is. PSV koopt gewoon goed achterin. Voorin loopt er werkelijk niks maar je kansjes krijg je toch wel als je maar niks weg geeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:59 schreef steeze het volgende:
De selectie van 2 jaren terug was ook gewoon beter, maar sommige mensen denken dat we nu met Sulejmani erbij ineens een superselectie hebben.
2 jaar terug hadden we Stam en Johhny nog, en wat te denken van Wesley. Perez is een kutventje maar voetballen kan hij nogsteeds. Dus ik vind dat we in alle linies verzwakt zijn behalve in de aanvalslinie. We hebben nu wel op papier een super aanvalslinie, maar daar wordt je echt geen kampioen mee. PSV is in verdedigend opzicht juist altijd sterk gebleven, ondanks het vertrek van Alex.
Dan heb je het over 2004, ja toen was Ajax kampioen van de armoede idd. Maar toen waren de onderlinge verhoudingen binnen Ajax al verrot. Tussen Van Gaal en Koeman, Koeman en VdV etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind dat er momenteel erg veel kwaliteit/potentieel in de groep zit, en destijds was het voetbal bij Ajax gewoon niet om aan te zien. Kan me weinig echt goede spelers van toen voor de geest halen. Destijds werd bijvoorbeeld Maxwell erg opgehemeld, en was ook heus wel goed, maar PERSOONLIJK vond ik Lee (psv) destijds zowel aanvallend als verdedigend beter.
Sneijder en VdVaart vond ik toen al erg leuke spelers (behalve de 'maniertjes' van Sneijder), maar die speelde eigenlijk zelden samen, en Zlatan had weinig rendement en Galasek was zeer degelijk maar ook erg veel 'balletje breed' en vrij 'saai'. Ik weet niet. het was allemaal erg 'so-so' destijds. Ik werd er zeker niet warm van, en dat kwam natuurlijk ook mede door die laffe Koeman.
[..]
Ik vind Amrabat, Lazovic en Koevermans zeker niet 'niks'. Beetje domme opmerking. Koevermans scoort gewoon regelmatig, Amrabat doet het ook prima en is nog jong, en persoonlijk vind ik Lazovic een prima speler (alleen in de afwerking nog niet fantastisch, maar qua positionering en techniek is het dik in orde...)quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er zijn hier nog steeds mensen die denken dat een goede verdediging niet nodig is. PSV koopt gewoon goed achterin. Voorin loopt er werkelijk niks maar je kansjes krijg je toch wel als je maar niks weg geeft.
Tja... dat is toch de periode waarover we het hadden (Zlatan, Vd Vaart en Sneijder)quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heb je het over 2004, ja toen was Ajax kampioen van de armoede idd. Maar toen waren de onderlinge verhoudingen binnen Ajax al verrot. Tussen Van Gaal en Koeman, Koeman en VdV etc.
Ik hoop dat Marco zelf ook meeloopt met die straftraining, want ik vind zijn beslissingen grotendeels verantwoordelijk voor deze afgang.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen straftraining voor Ajax dus!!111!!!
Met of zonder de internationals trouwens?
Sadness ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:19 schreef _Mike_ het volgende:
Oja dat klote interland weekend ook weer....
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Amrabat, Lazovic en Koevermans zeker niet 'niks'. Beetje domme opmerking. Koevermans scoort gewoon regelmatig, Amrabat doet het ook prima en is nog jong, en persoonlijk vind ik Lazovic een prima speler (alleen in de afwerking nog niet fantastisch, maar qua positionering en techniek is het dik in orde...)
Dzsudzsjak is ook prima. Afellay natuurlijk ook fantastisch. Bakkal kan ook nog voorin spelen (slecht olympisch toernooi trouwens)
Op zich zit het qua hele selectie wel goed bij PSV.
De afgelopen 2 seizoenen had PSV natuurlijk ook de pech dat ze waardeloze laffe kutcoaches hadden. Dan scoor je sowieso weinig, als de creatieve aanvallende mensen op de bank worden gehouden, of steeds terug naar de middenlijn worden gefloten...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben voorin Koevermans voor de rest heb je aan Lazovic weinig . Amrabat moet zich nog bewijzen.
PSV zorgt altijd dat de achterhoede in orde is daarom pakken ze de titel. Ajax had vorige jaar en het jaar ervoor meer goals tegen waardoor de titel naar eindhoven ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |