Eigen schuld dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef muzas het volgende:
En het ergste is nog dat ze denken dat alles prima gaaten dat heb ik ze ook meerdere malen voorgehouden
![]()
alles zelf betaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef Shadowlyse het volgende:
Ja wat denk je dan dat je pa gaat zeggen: " oh maakt niet uit knul we dokken nog wel een jaartje langer voor je en owja al die fusten bier die je weggetikt hebt betaal ik wel en als je afstudeert krijg je een Porsche..."
Die kan nog gaan werken ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet dat soort zaken slim brengen.
Zeg dat je overweegt om helemaal met je studie te stoppen, omdat je vertraging hebt opgelopen. Dan zijn ze nog steeds boos over die vertraging, maar gaan ook positief op je inpraten dat je door moet blijven gaan!
ja dat dacht ik gister, en eergister, en vorig weekend, en de week daarvoor ook....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef Leonos het volgende:
Ik weet idd hoe kut dat is.
Gewoon morgen vertellen en nu nog ff biertjes drinken
Natuurlijk werkt dat. Anders stel ik het toch niet voor!?quote:
Tja, als je liegt moet je van te voren nadenken over de consequenties die het kan hebben of op tijd bijsturen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef muzas het volgende:
Tering ik mag zometeen gaan opbiechten dat ik een jaar studievertraging heb...Zit ik weer een avond lang in gezeik wat toch niets helpt
![]()
En het ergste is nog dat ze denken dat alles prima gaaten dat heb ik ze ook meerdere malen voorgehouden
dus dat wordt nog vuurwerk....
Klacht: Gezeik bij opbiechten studievertraging....
Dat dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet dat soort zaken slim brengen.
Zeg dat je overweegt om helemaal met je studie te stoppen, omdat je vertraging hebt opgelopen. Dan zijn ze nog steeds boos over die vertraging, maar gaan ook positief op je inpraten dat je door moet blijven gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |