quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:30 schreef Apfelsaft het volgende:
TS woont in allochtonen-pauperwijk
25 dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Nemain het volgende:
30 Kilo? Wat ben jij allemaal van plan?
Volgens mij kom ik daar niet aan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
25 dan.
Met een weekvoorraad boodschappen zit je daar zo aan.
Vooral als je veel flessen moet hebben zoals bijvoorbeeld dikbleek, afwasmiddel en drinken.
Zit je nou gewoon gta fucking san andreas quote's in mijn topic te flikkeren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef GasTurbine het volgende:
Dikbleek om zijn huid te witten ofzo WEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
OG LOC FO SHO!!!!
Ik heb een hekel aan boodschappen dus ik regel meestal gelijk een hele week.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:50 schreef Nemain het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik daar niet aan..
Maar goed, normaal gesproken ga ik elke dag naar de winkel dus als je het bij mekaar optelt zou het kunnen kloppen.
Ik vergeet altijd vanalles dus ik probeer niet eens meer alle boodschappen voor een hele week in één keer te halen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon gta fucking san andreas quote's in mijn topic te flikkeren?
[..]
Ik heb een hekel aan boodschappen dus ik regel meestal gelijk een hele week.
Euh.. nee mijn moeder woont 200km verderop aan de andere kant van Nederland.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:56 schreef Impala-neuker het volgende:
Whaha, TS moet zelf boodschappen doen!![]()
![]()
Je hebt je moeder verkeerd afgericht knul.
Daar heb ik gewoon een truucje voor. ALs ik iets mis gelijk ff opschrijven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:56 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd vanalles dus ik probeer niet eens meer alle boodschappen voor een hele week in één keer te halen.
Waarschijnlijk zou ik dan dat briefje kwijtraken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef McKillem het volgende:
Daar heb ik gewoon een truucje voor. ALs ik iets mis gelijk ff opschrijven.
meer dan genoegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef McKillem het volgende:
[..]heb je ook nog niet-allochtonen pauperwijken in de randstad dan?
Jeffrey 'OG Loc' Cross: You punk-ass bitch, punk-ass busta fool!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon gta fucking san andreas quote's in mijn topic te flikkeren?
Racist!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef McKillem het volgende:
[..]heb je ook nog niet-allochtonen pauperwijken in de randstad dan?
Jeffrey Crossquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jeffrey 'OG Loc' Cross: You punk-ass bitch, punk-ass busta fool!
Lazlow - Talk Radio: I dunno what you just said, but I bought you some malt liqour to calm you down.
Jeffrey 'OG Loc' Cross: You a busta fool. Luckily, your not dead 'coz I'm also a pimp! Including you, I'll pimp anything! You hear me playa?
Lazlow - Talk Radio: Yes, I hear you, you'll pimp anything. But you know, it's kinda like my dream to sleep with housewives.
Jeffrey 'OG Loc' Cross: [shouts] ARE YOU - DISSIN' - MY HOS, BITCH?
Lazlow - Talk Radio: [stammers] Uh, no,no. Your hos are bitches, your hos are bitches. Look please, don't shoot me, homie.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:21 schreef Cheiron het volgende:
Met de tram is het 2 minuten... of je gaat naar de Turk verderop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |