Teruggang?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Welk een teruggang, van Appie terug naar Konmar. Die was toch over de kop, de Konmar keten?
Enniewee, Tram enzulks dus echt sjouwen hoeft ook weer niet.
Of anders iets met een fiets....
Stiekem geef ik ze wel gelijk hoor, want voor een albert hein zag het er zwaar verpaupert uit. Handdoeken voor de koelkast met de kaasjes omdat dat ding kennelijk lekt. AH bord voorgevel naar de haaien. Die gele tegels die er in liggen gaan ook nergens over.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze waren vandaag al bezig de nonfood dingen aan het binnehhalen, maandag komt vers denk ik binnen want 3 september zijn ze open
Ziet er trouwens erg mooi uit binnen
Vandaag nog een vrachtwagenchauffeur zien vechten met een bouwvakkerwaarom weet ik niet
Dat viel me de laatste keer dat ik er kwam anders zwaar tegen. Dacht ik eerst ook dat het goedkoper was, maar toen ik daar een keer "al" mijn boodschappen deed was ik een keer 2 euro minder kwijt dan de AH.quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik begrijp je probleem. Ik zou echter gaan voor 'nog een supermarkt'. Want de route naar de appie is de normale, daar ben je aan gewend. Op het moment dat je daar bent aangekomen, dan kun je in de tram stappen naar D. Alleen ja, dat kost geld. Maar dat compenseert weer omdat de C1000 goedkoper is. Dus met een beetje intelligent inkopen kun je de extra kosten weer wegstrepen.
Dus er is eigenlijk maar 1 nadeel: het kost wat meer tijd dan normaal, namelijk 2x de tramrit van/naar D + wat wachttijd bij de haltes.
En dat dan niet ff corrigeren in TT hea?quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:52 schreef zarGon het volgende:
Lorentzplein.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef tralalala het volgende:
WTF is Lorenzplein? Klinkt deutsch
Ik wist dat ik iets vergeten was bij de boodschappen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |