Ik ben geen huisvrouw die voor het mannetje moet zorgen en ik heb een behoorlijk zware week gehad met weinig slaapuren en vanavond ga ik eens op tijd naar bed en nee, ik ga de wekker niet zetten voor een ei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
Anders doe je vannacht even 2 minuten moeite voor een gebakken ei...
Nog beter: Anders doet HIJ vannacht even 2 minuten moeite voor een ei.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:30 schreef -skippybal- het volgende:
Anders doe je vannacht even 2 minuten moeite voor een gebakken ei...
En je partner kan zelf geen ei bakken !!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben geen huisvrouw die voor het mannetje moet zorgen en ik heb een behoorlijk zware week gehad met weinig slaapuren en vanavond ga ik eens op tijd naar bed en nee, ik ga de wekker niet zetten voor een ei.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog beter: Ander doet HIJ vannacht even 2 minuten moeite voor een ei.
Het antwoord zwerft hier ergens rond. Een ei wordt waarschijnlijk erg rubberig. In de tijd dat het voer in de magnetron bezig is met opwarmen kun je een ei bakken. Dus waarom de moeite doen om een vies klef ding te krijgen dan even een vers eitje maken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef Stali het volgende:
Jongens toch... ik wil enkel een duidelijk antwoord op mijn vraag.
Iedereen kan wel een ei bakken, maar wij hebben hier een beetje een verdeling om het voor elkaar zo makkelijk mogelijk te maken. Werken beiden fulltime op verschillende uren en met een kuiken en huishouden is het weleens druk ja.
Zou me niks verbazen.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Stali het volgende:
ik ga de wekker niet zetten voor een ei.
Het zit toch al door het gerecht? Of niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef New_Territories het volgende:
Doe dat eitje als een koude bijgerecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |