Dat is dus niet waar!!!!! bv brood van de Albert hein komt van de bake five groep en brood van de Aldi/Lidl komt o.a. van Hoeksche/Delfts brood. Totaal andere bedrijven maar vooral ook andere grondstoffen! Oke, de bloem, water, zout en gist zullen niet veel verschillen, maar je maakt van meer producten een brood natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
brood is hardstikke goed te doen, vooral het tijgerbrood. Ik werk zelf bij een groot bakkerij en kan je met zekerheid zeggen dat het brood wat gemaakt wordt uit dezelfde ingredienten naar de alberthein gaat en naar de aldi.
Ehm dan kom je niet bij de goede bakker. Juist de industrie wil minder en minder aan het brood toevoegen omdat juist die brood verbeter middelen duur zijn, terwijl juist de 'ambachtelijke bakker' meer toevoegingen doet! Er zijn natuurlijk ook veel uitzonderingen, maar dat zijn prutsersquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je bij een goede bakker brood koopt, wordt het ook snel oud, omdat er geen/minder toevoegingen aan gedaan worden waardoor het brood dagenlang zogenaamd "vers" blijft.
confit de canard is echtquote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
vorig jaar een enom blik confit de canard, ongeopend weggegooid
dan heb je dus bijna niets geprobeerdquote:
Dan noem je inderdaad net de dingen die ik daar ook nooit meer zal halen. Hoewel de Aldi nep-m&m's wel lekkerder zijn dan de echte en ze hebben ook een soort van hartige koekjes die heel erg lekker zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef du_ke het volgende:
Ik woon bijna naast een Aldi maar ik kom er echt zelden of nooit. Het meeste smaakt me wat te kunstmatig of te slap. Vooral dingen als chips/ nootjes en kaas.
haha daar ben ik serieus nog verslaafd aan geweest, dat spul bakken daarna in een pita broodje met veel sambal en sla. Als je het in de pan ziet liggen lijkt het ook net hondenvoer maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb laatst uit de diepvries van de Lidl de kebab geprobeerd, maar dat leek idd nergens op.
Maar ik vind de kebab van de lidl wel ontzettend lekker!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:42 schreef Tezz het volgende:
- diepvriesvlees (chemisch, zout en vol met water).
Nee, ik eet al jaren geen vlees\vis\vogel meer. En vriendlief lust best confit de canard maar durft zo'n blik van de lidl niet aan te rakenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
confit de canard is echt, niet eens willen proberen?
nou ja, ik weet het niet zeker hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:29 schreef Zana het volgende:
huh, gelukkig...hoe weet je dat? Ik heb net de infolijn van de lidl gebeld en die dame kon mij geen informatie geven hierover, moest ik maar een brief sturen naar de afdeling inkoop....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |