quote:Op maandag 5 januari 2009 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Die goedkoopste kaas van de Aldi![]()
Dacht ik eens centjes te besparen... na 1 hap ging het regelrecht richting de pedaalemmer.
Voordat ik eens bij de Lidl kwam wist ik niet dat er daadwerkelijk smerige kaas bestond. Nu weet ik het héél zekerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ik ben dus niet de enige die dat soort pauper meuk niet te eten vindt.
We hadden met oud en nieuw ook zoiets. Een vriendin wilde perse lidl kaas want die was 1.37 per stuk. Ik had kaas uitgezocht van 6 euro per stukje. En miepen en zeiken. Uiteindelijk heeft ze de lidl kaas meegenomen, en ik mn "dure" kaas. Zij die lidl kaas vreten, mn vriend en ik onze eigen kaas.
Serieus, ik heb nog nooit zulke ranzige kaas gehadLeverworst idem
![]()
Of die kipkluifjes in rode of groene zakomfg. Te ranzig. Net zoals chocolade van de lidl
of cola,sinas, 7-up
quote:Op maandag 8 september 2008 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat was hier pas ook maar dan hoort de cassiere op een bel te rammen, dat heb ik toen zelf maar gedaan. Keek hij me boos aan dus vertelde ik hem dat er 8 man in de rij stonden en er dus makkelijk nog 2 kassa's open konden.
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
Ooh nog meer ;
Shoarma
ijs(oke, de cornetto aardbei gaat net aan)
Chocomelk
Yogidrink
Wortels van lidl vind ik ook niet te nassen
die van de lidl is inderdaad ongelofelijk smerigquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.
nee, over beide.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocomelk van de Aldi is zo'n beetje de lekkerste chocomelk op de markt, die vind ik lekkerder dan die van Nutricia! Dus je hebt het denk ik over de Lidl.
dat geldt in heel Nederlandquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:12 schreef Carmella het volgende:
[..]
!!!
Ik heb hier in geen jaren "3 in de rij kassa erbij" gezien, is dat nieuw of per regio/vestiging verschillend?
Ja die chocomelk van de Aldi is echt absurd goed, zeker voor die prijs ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Als hij er niet hangt zal ik ze er eens over aanspreken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:17 schreef The_Hives het volgende:
dat geldt in heel Nederland. Die A-3 posters horen ook in elk filiaal te hangen
Verwend nest!quote:...
Het is al wat jaren terug. Maar heb zelf heel wat jaar een PC gehad van de Aldi. Ooit één keer een probleem gehad wat naderhand een ventilator vol stof was die ze kosteloos hebben vervangen. Hoe het tegenwoordig is gesteld met de kwaliteit weet ik niet, maar je leest vaak dat er weer zo'n Aldi PC als beste uit een test van een Duits computerblad is gekomen. Dus niet slecht me dunkt. Nu bouw ik m'n computers gewoon zelf, maar toch volg ik die aanbiedingen met interessequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Computers en dergelijke moet je niet bij Aldi kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |