M&M's van Aldi is perfect (Choco Pinda's). Ja de pinda's zijn van verschillende grootte, maar de smaak is 100%.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:54 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee Lidl, zijn de plakjes kaas die ik ook genoemd heblekkere kaas voor die prijs
Die roer ik wel eens door de brokken van mijn honden. zijn ze gek op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik het smerigste ooit vond van de Aldi waren de blikjes leverworstKattenvoer leek het!
![]()
(ik weet het, die van unox zijn ook geen culinair hoogstandje, maar wel te eten)
Sowieso vind ik het lastig kiezen in die winkel, wat wel lekker is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die roer ik wel eens door de brokken van mijn honden. zijn ze gek op.
Nou, die van de lidl hier (karregat eindhoven) kunnen de best verkopende naaktkalender van de afgelopen en komende 10 jaar maken. Niet allemaal maar je kan er de kalender mee vullen hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het ergste vind ik altijd die kassieres van oost europeese afkomst
Hetzelfde voor het diepvries shoarmavlees van de Aldi. Wat een zooi, eerst supervet en daarna net karton.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb laatst uit de diepvries van de Lidl de kebab geprobeerd, maar dat leek idd nergens op.
Die is inderdaad smerig! 1 keer gekocht, en toen zat er een gelei achtige klont in......smakelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Ice tea van de Lidl. Waterige zooi met heel ver weg een vaag thee-achtig smaakje. Blegh.
durf te levenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef Moozze het volgende:
Ik vind die Lidl chips dus echt vet ranzig, verder koop ik er nooit iets omdat ik mne niet kan voorstellen dat ze iets hebben dat ik wél lust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |