"Zondagavond, de avond voor de nominaties, ligt Bart onder vuur. De sfeer is wat grimmig. Karin en Willem heeft hij
vanavond tegen zich in het harnas gejaagd omdat hij geen molton om zijn matras wil. Karin liet al doorschemeren dat
wat haar betreft, Bart na donderdag zich daar niet meer druk over hoeft te maken. Anouk: Ook ik geef het op. Wat ben jij dwars, zeg. Ik nomineer je gewoon, dan ben ik van je
af. Als jij dat dan ook bij mij doet... Bart reageert opstandig:
Ik heb besloten dat ik jou juist niet ga nomineren. "
Bart maakt zich niet al te populair bij de bewoners op deze manier...aiaiai. Dat levert hem zeker een behoorlijk aantal nominaties op morgen!
Gelukkig is hij redelijk populair bij het publiek!
Ben ik gek, of is de rest een fietsbel?
Bart Rulez!
------------------
Greetz Tina
[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 21 November 1999).]
quote:
op 11-21-1999 om 10:16 PM schreef tina het volgende:
(...)Ruud was dan ook meer zichzelf gebleven hij is nu zo down.
Volgens mij is er iets heel anders down van ruud
quote:
op 11-21-1999 om 10:23 PM schreef beelzebub het volgende:
Volgens mij is er iets heel anders down van ruud
hahahahaha, ja echt, heel leuk!!!
quote:
op 11-21-1999 om 10:25 PM schreef arno12 het volgende:
Sorry hoor maar die Cyrille was een echte noodgreep van V. Helaas lijkt Ruud toch een
oud, vies mannetje en die worden wel vaker wat depri als de blaadjes van de bomen vallen.
Ben het absoluut met je eens, en zelden heb ik meer absolute neigingen gehad als bij het kennismaken met dit persoon en ze had ook niet mogen winnen, maar het was wel spannender gebleven.
quote:
op 11-21-1999 om 09:55 PM schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat de rest van Nederland net zo over Bart denkt als de meesten die ik hier spreek. Hij is tenminste niet zo'n idiote meeloper, en expres niet op Anouk stemmen? Geweldig! Ik mag die jongen steeds meer.
Ik denk in elk geval ook zo Isabeau. En wat het juist niet nomineren van Anouk betreft: Bart weet niet half hoe leuk ik het zou vinden als Anouk of niet genomineerd wordt of niet eruit gestemd wordt, want ik ben dan zeer benieuwd als Anouk dus uit zichzelf opstapt, wat VOO dan gaat ondernemen inzake een nieuwe bewoonster, m.a.w. een oude bewoonster erin en zoja, wie?
Bart zal dan overigens Karin en Mauwries nomineren.
Volgens mij is Bart heel doelbewust bezig om dwars te liggen. Ik krijg een beetje de indruk dat hij de enige is die beseft dat de boel daar behoorlijk aan het indutten is. Ja, het kan overkomen alsof hij een te groot ego heeft en zijn ei niet kwijt kan, maar sinds sabine weg is, is hij pas echt goed los gekomen.
Eindelijk iemand die eens niet met de rest meelult en meeloopt, en meteen valt het halve forum over hem heen. Vind ik niet terecht. Je kent die reclame toch wel? Durf je te onderscheiden van de rest en ndurf eens een keer niet de hele tijd mee te lopen met de anderen. Daar is Bart nu imho mee bezig, en dat kan ik heel erg waarderen.
Helaas ben ik rond die tijd op vakantie (nou ja helaas) anders had ik nog wel een keer gebeld om op bart te stemmen!!
Ruud wordt onderhand uitgekakt door heel Nederland, misschien dat er nog wel genoeg Johny's zijn om hem te laten winnen, maar dat denk ik niet. Karin wil (zoals Bart al zei) de club heel close houden, terwijl dat voor ons juist supersaai en superlief is. Dat willen we toch niet? Cyrielleke mocht ik als persoon niet, maar ze zorgde wel voor de nodige beweging in huis.
Willem dan? Nah. Hij heeft wel de juiste mentaliteit om te winnen maar brengt het niet op de meest sympathieke manier op dit moment. Mauwries? Lat me niet lachen
Nee, doe mij Bart maar, die is op een leuke manier bezig, en durft nog eens ergens nee op te zeggen. Neem het kat verhaal! Ik schrok in eerste instantie dat hij zijn vetorecht gerbuikte, maar achteraf vind ik het alleen maar slim.
Tot slot een kleine bedenking: ik heb het vermoeden dat hij inderdaad NIET op Anouk gaat stemmen. Niet om haar dwars te zitten, maar omdat hij ze best wel mag.
Van mij mag Bart winnen!!
En alleen door zijn karakter. Ik heb een broertje waarvan wij al vanaf het begin zeggen dat het net Bart is. Als hij eenmaal iets wil, dan 'doet hij dat gewoon'.
Net zoals dat matras. VOO zal hem moeten 'dwingen' anders doet hij dat waarschijnlijk toch nooit. Voordeel voor VOO: Spanningen. En dus komt die molton er niet omheen.
Laat die koekebakker en die tante pollewop van een kaakrin zich maar met hun eigen zaken bemoeien.
BART RULES!!
quote:
op 11-22-1999 om 09:31 AM schreef Krach het volgende:
Het spijt me jullie (die tegen Bart zijn) dit moeten te vertellen, maar Bart gaat winnen. Hij houdt het gewoon vol en de rest van Nederland ziet hem gewoon als enige persoon die wat leven in tent kan blazen.En alleen door zijn karakter. Ik heb een broertje waarvan wij al vanaf het begin zeggen dat het net Bart is. Als hij eenmaal iets wil, dan 'doet hij dat gewoon'.
Net zoals dat matras. VOO zal hem moeten 'dwingen' anders doet hij dat waarschijnlijk toch nooit. Voordeel voor VOO: Spanningen. En dus komt die molton er niet omheen.
Ik denk door die 'eigenwijzigheid' (scrabble woord) dat Bart het heel ver schopt. Winnen, dat weet ik niet maar hij komt ver.
Tazz
Sorry hoor maar moet die vrouw nou echt "dikke snol" genoemd worden???
Ronduit asociaal (maar wel precies wat Barf is!) om zoiets te zeggen. Tuurlijk vrijheid van meningsuiting en al dat gezeik maar dan hoef je iemand nog niet te beoordelen op het lichaam!
Ik ben niet dik, nooit geweest maar ik weet wel hoe kwetsend dit soort uitspraken kunnen zijn voor dikke mensen!
Eikeltje die Bart, die denkt pas "ach, heel nederland houdt van mij dus ik flik dit wel".
Anouk: Laat die maar blijven, die gooit er tenminste nog afentoe een LEUKE sneer tegenaan.
Bart: Sukkeltje, mietje, engerdje, nepperdje, asootje met je enge-henk-westbroek-stem: Rot wat mij betreft lekker een eind op.
Zo, ik heb gesproken...
Juist een vlucht naar de top maken momenteel, hij zorgt voor wat aktie in saaie dagen en durft zn bek tenminste open te trekken. Als je een beetje op had gelet had je gezien dat zelfs Karin het niet erg vind. (Beetje kind/moeder achtige discussie over die bedden, iets wat juist Karin nu erg moet waarderen) ook zijn discussies met Rotary Club Noukje zijn erg leuk. Hij veegt echt GOED de vloer met prinses Noukje aan wat ik echt persoonlijk errug kan waarderen. Zelfde met Ruud, die dist haar GOED en dat is juist wat ze nodig heb. Als ik haar pa was zou ik haar tot het eind laten blijven dan waardeerd ze haar Beauty farms etc eens wat meer. Nee, Bart rules, eindelijk. En dat nadat ik hem een tijdlang niet mocht, zie je hoe je je in de mensen kan vergissen.
Bart, you go man!!!! You RULE.
Grtz,
Meerhoerman.
Ik hoop dat de rest van Nederland net zo over Bart denkt als de meesten die ik hier spreek. Hij is tenminste niet zo'n idiote meeloper, en expres niet op Anouk stemmen? Geweldig! Ik mag die jongen steeds meer.
Alleen zwak van hem dat hij deze woorden niet in daden omzette (hij nomineerde haar wel)
Ik ben alleen bang dat de mensen die bart waarderen dezelfde mensen zijn die 't vertikken om naar V. te bellen. Gezien de uitslag Anouk-Cyrille zijn de mensen in het "Anouk-kamp" eerder geneigd om de telefoon te pakken.
Door zijn uitspraken kan bart een "wissel" met Anouk niet maken, en nou zit ik met een dilemma:
Als bart een vent is vertrekt hij als hij gekozen wordt, maar ik wil dat hij blijft...om de rest te stangen en te winnen.
"we hebben nu niet 1, maar 3 Bianca's op de bank!"
HAHAHAHAHA
ik vond em wel errug goed. Want die 3 ouwe wijfen zaten inderdaad weer eens een onzin gesprek te houden.
De enige die de laatste tijd gewoon leuk is om naar te kijken is Bart!
Karin was zowieso al vervelend
Ruud begint te vervelen, zeker nu hij begint zijn levenswijsheden op het gebied van relaties met de rest van nederland te delen.
Willen valt nog wel mee, maar volgens mij begint hij ook een beetje in te dutten.
Wat Maurice uberhaupt in dat huis doet is me een raadsel, hij is saai geweest sinds dag 1, en waarom hij nog nooit tussen de eindnominaties zat is me een compleet raadsel.
En Noukie met al haar probleempjes ben ik ook liever kwijt dan rijk.
Hoewel Bart haar dan niet meer zo lekker kan afzeiken, wat erg geinig was.
Ik denk dat die andere gasten ook wel door hebben dat Bart een hele grote kans heeft het van hen te winnen, en dat ze hem daarom bij iedere nominatieronde proberen eruit te werken.
Ik hoop dat het ze niet lukt
Bart de man Rulez
quote:
op 11-24-1999 om 01:50 AM schreef Scimitar het volgende:Ruud begint te vervelen, zeker nu hij begint zijn levenswijsheden op het gebied van relaties met de rest van nederland te delen.
Noem je dat wijsheden????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |