abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222080
Quote van de officiėle BB site:

"Zondagavond, de avond voor de nominaties, ligt Bart onder vuur. De sfeer is wat grimmig. Karin en Willem heeft hij
vanavond tegen zich in het harnas gejaagd omdat hij geen molton om zijn matras wil. Karin liet al doorschemeren dat
wat haar betreft, Bart na donderdag zich daar niet meer druk over hoeft te maken. Anouk: “Ook ik geef het op. Wat ben jij dwars, zeg. Ik nomineer je gewoon, dan ben ik van je
af. Als jij dat dan ook bij mij doet...” Bart reageert opstandig:
“Ik heb besloten dat ik jou juist niet ga nomineren.” "

Bart maakt zich niet al te populair bij de bewoners op deze manier...aiaiai. Dat levert hem zeker een behoorlijk aantal nominaties op morgen!
Gelukkig is hij redelijk populair bij het publiek!

pi_222081
Ik hoop dat de rest van Nederland net zo over Bart denkt als de meesten die ik hier spreek. Hij is tenminste niet zo'n idiote meeloper, en expres niet op Anouk stemmen? Geweldig! Ik mag die jongen steeds meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 november 1999 @ 21:57:00 #3
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_222082
Helaas kiest de rest van NL, net als vele medeforummers, juist de meest interessante (ik zeg niet aardige of leuke) om eruit te gooien en klaagt vervolgens dat BB zo saai wordt.

Ben ik gek, of is de rest een fietsbel?

Groowwwl!

pi_222083
Panther, ik ben het helemaal met je eens.
Als het Nederlandse publiek niet zo stom was geweest om Cyrille weg te stemmen was het nu veel minder saai en irritant geweest en was het een totaal andere week geweest. Ruud was dan ook meer zichzelf gebleven hij is nu zo down.
Bart is trouwens (gelukkig) erg populair aan het worden kijk hier: http://www.voorspel.nu/big-brother/default.asp

Bart Rulez!
------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 21 November 1999).]

Greetz Tina

zondag 21 november 1999 @ 22:23:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_222084
quote:
op 11-21-1999 om 10:16 PM schreef tina het volgende:
(...)Ruud was dan ook meer zichzelf gebleven hij is nu zo down.

Volgens mij is er iets heel anders down van ruud

pi_222085
Sorry hoor maar die Cyrille was een echte noodgreep van V. Helaas lijkt Ruud toch een
oud, vies mannetje en die worden wel vaker wat depri als de blaadjes van de bomen vallen.
  zondag 21 november 1999 @ 22:27:00 #7
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_222086
quote:
op 11-21-1999 om 10:23 PM schreef beelzebub het volgende:

Volgens mij is er iets heel anders down van ruud

hahahahaha, ja echt, heel leuk!!!

Groowwwl!

zondag 21 november 1999 @ 22:29:00 #8
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_222087
quote:
op 11-21-1999 om 10:25 PM schreef arno12 het volgende:
Sorry hoor maar die Cyrille was een echte noodgreep van V. Helaas lijkt Ruud toch een
oud, vies mannetje en die worden wel vaker wat depri als de blaadjes van de bomen vallen.

Ben het absoluut met je eens, en zelden heb ik meer absolute neigingen gehad als bij het kennismaken met dit persoon en ze had ook niet mogen winnen, maar het was wel spannender gebleven.

Groowwwl!

pi_222088
quote:
op 11-21-1999 om 09:55 PM schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat de rest van Nederland net zo over Bart denkt als de meesten die ik hier spreek. Hij is tenminste niet zo'n idiote meeloper, en expres niet op Anouk stemmen? Geweldig! Ik mag die jongen steeds meer.

Ik denk in elk geval ook zo Isabeau. En wat het juist niet nomineren van Anouk betreft: Bart weet niet half hoe leuk ik het zou vinden als Anouk of niet genomineerd wordt of niet eruit gestemd wordt, want ik ben dan zeer benieuwd als Anouk dus uit zichzelf opstapt, wat VOO dan gaat ondernemen inzake een nieuwe bewoonster, m.a.w. een oude bewoonster erin en zoja, wie?

Bart zal dan overigens Karin en Mauwries nomineren.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 21 november 1999 @ 23:50:00 #10
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222089
Ik ben dus anders als de rest van Nederland! Waarschijnlijk was Bianca daarom ook mijn favoriet. Maar over Bart. Ik vind hem totaal niet leuk. Hij ligt niet dwars, hij kan gewoon niet met mensen omgaan. Dit is te zien aan de negatieve aandacht die hij steeds trekt, als een klein kind wat zeurt om aandacht maar niet de manier kan vinden om dit op een positieve wijze te doen! Hij is blind voor de gevoelens van anderen en vindt zichzelf o zo wijs. Zijn enige rol in de groep is geweest het achternalopen en besnuffelen van Sabine's kont! Kan Nederland misschien 3 dingen opnoemen waarbij Bart een beetje liefdevol is geweest naar een ander lid van de groep (buiten de puppyliefde om)?
Het feit dat Bart zo dwars is sinds het vertek van Sabine ligt waarschijnlijk in het feit dat hij zijn "teefje" (sorry maar het past zo mooi!) weer wil bespringen. En dat is het verhaal dat ik dan graag vervolgt zou willen zien: Bart die nu eens gaat zien hoe het is om gekwetst te worden!
  maandag 22 november 1999 @ 02:02:00 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_222090
Bart is tegen Karin omdat zij de groep als geheel met voor ieder zijn individuele taken/plichten belangrijk vindt. Bart nomineert haar dus, omdat hij welhaast genetisch bepaald per definitie dwarsligt als hij ook maar merkt dat hij iets moet doen wat uit het oogpunt van common sense gewenst of nuttig is. Omdat hij denkt dat het stoer staat als hij tegen de stroom in gaat (een afweerreactie tegen zovele jaren bevelen opvolgen in dienst?). Ook als het gaat om volkomen logische bewezen dingen. Nobody tells him what to do... de stijfkop!
Heel irritant, dat hij zelfs om het aanbrengen van een molton hoes om zijn matras stennis moet maken, en het dus ook niet doet. Volkomen belachelijk. Ik heb met eigen ogen mogen aanschouwen wat er gebeurt als je een matras op de grond legt en er langere tijd op slaapt. Er komt een verderfelijke schimmel op (ja, met de properheid van de vloer was niets mis) en dan kun je hem weggooien, terwijl zo'n hoes een pijnloze ingreep is, je slaapt er geen seconde oncomfortabeler door.
Maar omdat Bart het nooit in zijn Woudlopers handboek is tegengekomen en anderen hem hiertoe verzoeken, negeert hij nurks de roep om de mannen hierin te volgen, om zo'n triviale zaak. Dan ben je gewoon heel fout bezig.
Of vind je het zelf ook zo leuk als je in een groep, vergadering, comite of wat dan ook zit, en er altijd iemand pertinent dwars ligt, gewoon omwille van het dwars liggen en een super ego dat niet kan hebben dat er iets beslist wordt dat niet door hem gedicteerd wordt? Diegene verwens je dan -- zeker innerlijk -- toch ook in niet mis te verstane bewoordingen? Daar word je gewoon doodmoe van en ieder besluitvormingsproces of goede wil wordt hierdoor onherroepelijk gefrustreerd...
  maandag 22 november 1999 @ 05:34:00 #12
1843 breekijzer
inside/outside
pi_222091
toch zal de bart het winnen , alleen niet op eigen kracht .
breekijzer , snel en wijzer

pi_222092
Ik sluit me toch bij Isabeau aan!

Volgens mij is Bart heel doelbewust bezig om dwars te liggen. Ik krijg een beetje de indruk dat hij de enige is die beseft dat de boel daar behoorlijk aan het indutten is. Ja, het kan overkomen alsof hij een te groot ego heeft en zijn ei niet kwijt kan, maar sinds sabine weg is, is hij pas echt goed los gekomen.

Eindelijk iemand die eens niet met de rest meelult en meeloopt, en meteen valt het halve forum over hem heen. Vind ik niet terecht. Je kent die reclame toch wel? Durf je te onderscheiden van de rest en ndurf eens een keer niet de hele tijd mee te lopen met de anderen. Daar is Bart nu imho mee bezig, en dat kan ik heel erg waarderen.

Helaas ben ik rond die tijd op vakantie (nou ja helaas) anders had ik nog wel een keer gebeld om op bart te stemmen!!

Ruud wordt onderhand uitgekakt door heel Nederland, misschien dat er nog wel genoeg Johny's zijn om hem te laten winnen, maar dat denk ik niet. Karin wil (zoals Bart al zei) de club heel close houden, terwijl dat voor ons juist supersaai en superlief is. Dat willen we toch niet? Cyrielleke mocht ik als persoon niet, maar ze zorgde wel voor de nodige beweging in huis.

Willem dan? Nah. Hij heeft wel de juiste mentaliteit om te winnen maar brengt het niet op de meest sympathieke manier op dit moment. Mauwries? Lat me niet lachen

Nee, doe mij Bart maar, die is op een leuke manier bezig, en durft nog eens ergens nee op te zeggen. Neem het kat verhaal! Ik schrok in eerste instantie dat hij zijn vetorecht gerbuikte, maar achteraf vind ik het alleen maar slim.

Tot slot een kleine bedenking: ik heb het vermoeden dat hij inderdaad NIET op Anouk gaat stemmen. Niet om haar dwars te zitten, maar omdat hij ze best wel mag.

Van mij mag Bart winnen!!

*** I have this condition ***
pi_222093
Het spijt me jullie (die tegen Bart zijn) dit moeten te vertellen, maar Bart gaat winnen. Hij houdt het gewoon vol en de rest van Nederland ziet hem gewoon als enige persoon die wat leven in tent kan blazen.

En alleen door zijn karakter. Ik heb een broertje waarvan wij al vanaf het begin zeggen dat het net Bart is. Als hij eenmaal iets wil, dan 'doet hij dat gewoon'.

Net zoals dat matras. VOO zal hem moeten 'dwingen' anders doet hij dat waarschijnlijk toch nooit. Voordeel voor VOO: Spanningen. En dus komt die molton er niet omheen.

Krach?
Is 't, of is 't niet
Da's de vraag

pi_222094
Daar gaat die Willem met zijn leiderschap, als hij soms denkt dat ie wat over Bart te zeggen heeft, heeft ie het mooi mis.

Laat die koekebakker en die tante pollewop van een kaakrin zich maar met hun eigen zaken bemoeien.

BART RULES!!

Ik ben online
  maandag 22 november 1999 @ 11:04:00 #16
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_222095
quote:
op 11-22-1999 om 09:31 AM schreef Krach het volgende:
Het spijt me jullie (die tegen Bart zijn) dit moeten te vertellen, maar Bart gaat winnen. Hij houdt het gewoon vol en de rest van Nederland ziet hem gewoon als enige persoon die wat leven in tent kan blazen.

En alleen door zijn karakter. Ik heb een broertje waarvan wij al vanaf het begin zeggen dat het net Bart is. Als hij eenmaal iets wil, dan 'doet hij dat gewoon'.

Net zoals dat matras. VOO zal hem moeten 'dwingen' anders doet hij dat waarschijnlijk toch nooit. Voordeel voor VOO: Spanningen. En dus komt die molton er niet omheen.

Ik denk door die 'eigenwijzigheid' (scrabble woord) dat Bart het heel ver schopt. Winnen, dat weet ik niet maar hij komt ver.

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 22 november 1999 @ 11:27:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222096
Bartje was mijn favoriet al niet maar naast de opmerkingen van Thorka waar ik het helemaal mee eens ben vond ik de sneer naar Jorritsma getuigen van weinig klasse.

Sorry hoor maar moet die vrouw nou echt "dikke snol" genoemd worden???

Ronduit asociaal (maar wel precies wat Barf is!) om zoiets te zeggen. Tuurlijk vrijheid van meningsuiting en al dat gezeik maar dan hoef je iemand nog niet te beoordelen op het lichaam!

Ik ben niet dik, nooit geweest maar ik weet wel hoe kwetsend dit soort uitspraken kunnen zijn voor dikke mensen!

Eikeltje die Bart, die denkt pas "ach, heel nederland houdt van mij dus ik flik dit wel".

Anouk: Laat die maar blijven, die gooit er tenminste nog afentoe een LEUKE sneer tegenaan.
Bart: Sukkeltje, mietje, engerdje, nepperdje, asootje met je enge-henk-westbroek-stem: Rot wat mij betreft lekker een eind op.

Zo, ik heb gesproken...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_222097
IK VIND BART....

Juist een vlucht naar de top maken momenteel, hij zorgt voor wat aktie in saaie dagen en durft zn bek tenminste open te trekken. Als je een beetje op had gelet had je gezien dat zelfs Karin het niet erg vind. (Beetje kind/moeder achtige discussie over die bedden, iets wat juist Karin nu erg moet waarderen) ook zijn discussies met Rotary Club Noukje zijn erg leuk. Hij veegt echt GOED de vloer met prinses Noukje aan wat ik echt persoonlijk errug kan waarderen. Zelfde met Ruud, die dist haar GOED en dat is juist wat ze nodig heb. Als ik haar pa was zou ik haar tot het eind laten blijven dan waardeerd ze haar Beauty farms etc eens wat meer. Nee, Bart rules, eindelijk. En dat nadat ik hem een tijdlang niet mocht, zie je hoe je je in de mensen kan vergissen.

Bart, you go man!!!! You RULE.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_222098
Isabeau:

Alleen zwak van hem dat hij deze woorden niet in daden omzette (hij nomineerde haar wel)

fake a dream
pi_222099
Bartje is een opstandig en over het paard getild pubertje die door VOO voor zich zelf en verdere ridiculisatie daarvan in bescherming dient te worden genomen.
Nerd-O
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:15:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_222100
Face it, niemand in het BB huis is perfect (misschien karin daargelaten ), net als wij. Bart ook niet, maar met zijn tegendraadse gedrag maakt hij TOCH vrienden!!

Ik ben alleen bang dat de mensen die bart waarderen dezelfde mensen zijn die 't vertikken om naar V. te bellen. Gezien de uitslag Anouk-Cyrille zijn de mensen in het "Anouk-kamp" eerder geneigd om de telefoon te pakken.

Door zijn uitspraken kan bart een "wissel" met Anouk niet maken, en nou zit ik met een dilemma:
Als bart een vent is vertrekt hij als hij gekozen wordt, maar ik wil dat hij blijft...om de rest te stangen en te winnen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_222101
Wat mij betreft mag Bart inderdaad blijven, en dan die opmerking van vanavond!!!

"we hebben nu niet 1, maar 3 Bianca's op de bank!"

HAHAHAHAHA

ik vond em wel errug goed. Want die 3 ouwe wijfen zaten inderdaad weer eens een onzin gesprek te houden.

De enige die de laatste tijd gewoon leuk is om naar te kijken is Bart!

Karin was zowieso al vervelend
Ruud begint te vervelen, zeker nu hij begint zijn levenswijsheden op het gebied van relaties met de rest van nederland te delen.
Willen valt nog wel mee, maar volgens mij begint hij ook een beetje in te dutten.
Wat Maurice uberhaupt in dat huis doet is me een raadsel, hij is saai geweest sinds dag 1, en waarom hij nog nooit tussen de eindnominaties zat is me een compleet raadsel.
En Noukie met al haar probleempjes ben ik ook liever kwijt dan rijk.

Hoewel Bart haar dan niet meer zo lekker kan afzeiken, wat erg geinig was.

Ik denk dat die andere gasten ook wel door hebben dat Bart een hele grote kans heeft het van hen te winnen, en dat ze hem daarom bij iedere nominatieronde proberen eruit te werken.

Ik hoop dat het ze niet lukt

Bart de man Rulez

Trust me, I know what I'm doing
pi_222102
quote:
op 11-24-1999 om 01:50 AM schreef Scimitar het volgende:

Ruud begint te vervelen, zeker nu hij begint zijn levenswijsheden op het gebied van relaties met de rest van nederland te delen.

Noem je dat wijsheden????

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')