Leuk, maar een vergelijkbaar filmpje zou je zo hier in Amsterdam kunnen maken.. Als je wat willekeurige mensen op De Dam vragen gaat stellen, dan kom je denk ik ook niet veel verder dan wat schaapachtige "bak ellende" en "kabouter Bos" opmerkingen.quote:
Nuchtere mensen weten dat, de meeste Amerikanen trappen erin.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is verkiezingspraat hoor, denk je echt dat er daadwerkelijk belastingverlagingen komen?
Ik zie die Amerikanen er zo voor aan, dat is juist het probleem. Het hele Amerikaanse volk is te dom voor woorden. Fucking hell, er zitten gewoon 85.000 man bij zo'n toespraak, wijven die in tranen uitbarsten. Het is nog erger dan een concert van de Backstreet Boys 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is verkiezingspraat hoor, denk je echt dat er daadwerkelijk belastingverlagingen komen?
Eens, in Nederland zal het niet veel anders zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Leuk, maar een vergelijkbaar filmpje zou je zo hier in Amsterdam kunnen maken.. Als je wat willekeurige mensen op De Dam vragen gaat stellen, dan kom je denk ik ook niet veel verder dan wat schaapachtige "bak ellende" en "kabouter Bos" opmerkingen.
'Read my lips: no more taxes!'quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja idd die was ook lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
'Read my lips: no more taxes!'
Net als alle Nederlanders elke keer weer, waarom zijn mensen toch zo achterlijk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Nuchtere mensen weten dat, de meeste Amerikanen trappen erin.
Als we dat zouden weten..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Net als alle Nederlanders elke keer weer, waarom zijn mensen toch zo achterlijk?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef letterdief het volgende:
Tja... dat hele Amerika deugt niet. Voor alle niet-islamitsche anti-Amerikaanse landen heb ik respect. Dat land heeft veel te veel macht.
Idd, laat China maar eens aan de macht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef letterdief het volgende:
Tja... dat hele Amerika deugt niet. Voor alle niet-islamitsche anti-Amerikaanse landen heb ik respect. Dat land heeft veel te veel macht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Leuk, maar een vergelijkbaar filmpje zou je zo hier in Amsterdam kunnen maken.. Als je wat willekeurige mensen op De Dam vragen gaat stellen, dan kom je denk ik ook niet veel verder dan wat schaapachtige "bak ellende" en "kabouter Bos" opmerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |