Dat laatste is wel behoorlijk kut ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit nu ind e trein richting dat boerengat Eindhoven. Maar net ging ik zo'n kaartje halen in Almere-Stad dus dr zat zo'n Breezah achter de balie ik schat dat ze iets van 19 jaar is, maar zeker neuqbaar. Enniehoe, waarom gaat ze in godsnaam bij de NS werken, waarom niet ine en supermarkt? Vroeger zaten altijd van die vriendelijke huisvrouwen.
Klacht: brezahz bij de ns.
klacht 2: een neger droeg hetzelfde tshirt als mij
Dat hoort de hoofdklacht te zijn!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
klacht 2: een neger droeg hetzelfde tshirt als mij
Je lijkt écht niet slimmer als je de hele dag dezelfde fout bij iedereen gaat verbeteren hoor.quote:
dat sowieso.quote:
Bij mij welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:57 schreef mirved het volgende:
Spatie werkt niet erg goed op je mobiel internet dinges.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:30 schreef Thetallguy het volgende:
Waarom koop je uberhaupt een treinkaartje aan de balie
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:55 schreef Schatgraver het volgende:
TS IS EEN MAN
Mwoah, met 180.000 inwoners zou ik het toch geen gehucht willen noemen.quote:
Vrij normaal op fok tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:38 schreef Chriz2k het volgende:
Zeggen dat een meisje zeker neuqbaar is maar haar op het moment zelf niet eens in de ogen durven te kijken.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |