Mediamarkt (althans de vestiging bij ons in de stad) is best duur met uitgerekend geheugenkaartjes. Dus daar ga ik niet shoppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:50 schreef spy08 het volgende:
Volgens mij kun je aardig terecht bij de website van Nikon m.b.t dit soort informatie en anders even langslopen bij de Media Markt waar alles goedkoper is en ze je keuze zeker op voorraad hebben.
Ik heb van de week getest met een ExtremeIII en dat gaat idd prima. Ik vraag me alleen af of de goedkopere UltraII misschien ook voldoende is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:53 schreef CompuMess het volgende:
Bijkomend voordeel van een kleinere kaart, als zo'n ding het in z'n chip krijgt om kapot te gaan, dan ben je verhoudingsgewijs niet al te veel foto's kwijt... (da's bij een 8GB effe erger!)
Leg de schrijfsnelheid van je camera en het kaartje naast elkaar. De rest kan je wel raden denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb van de week getest met een ExtremeIII en dat gaat idd prima. Ik vraag me alleen af of de goedkopere UltraII misschien ook voldoende is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |