abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61253074
Jeetje wat een gelul zeg allemaal!!! Wat denken jullie wel niet, ik wordt hier uitgemaakt van slechte vriendin/slechte moeder dit en dat.. Daar had ik toch niet om gevraagd??!! En dat is trouwens helemaal niet waar zeg echt niet normaal. Dat jullie zomaar mensen gaan vooroordelen bah. Ik ben weg hier want dit schiet niet op. Afbekken. Tsss. Ik vroeg om hulp en niet om afgebekt te worden!!!! Ik ben een goede moeder en wil altijd voor mijn kinderen zijn en niet omdat ik dan iets te doen heb. Achterlijk hoor dat jullie zo erover denken! Ik sta gewoon hier te lezen met open mond van wat the fuck is dit nou allemaal voor gelul :S

Jullie zien het in ieder geval heel verkeerd , sorry misschien mijn fout dat ik het verkeerd heb geschreven ofzo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:31:13 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61253440
Leeg fotoboek
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61253652
ja na deze nare en rare reacties, onbegrijpbaar. Wil ik een ander account aanmaken. Dit wat er allemaal geconcludeert is over mij, is totaal absoluut NIET waar. Ik ben absoluut GEEN slechte moeder en geen slechte vriendin.

Volgens de reacties ben ik dit:

**Tegen kinderopvang > gezegt dat ik dan maar wat te doen heb thuis met de kinderen (leugen, ik wil gewoon niet dat mijn kinderen worden opgevoed zo jong door anderen. en ik geniet van de jonge jaren die zijn het belangrijkst.)

** Dat ik mijn vriend niet accepteer hoe hij is en dat ik heel erg materialistisch ben en dat ik daarvoor een relatie heb met hem. (Totaal NIET waar dus, ik was super verliefd op mijn vriend en kindjes kwamen met liefde!)

** Omdat ik gevoelens heb voor een ander> gezegt word dat ik dan vreemd ga enzo en makkelijk verlaat. (Niet waar, ik ga nooit vreemd en diegene weet niet eens dat ik een oogje op hem heb!! Ook zijn m n vriend en ik uit elkaar gegroeit. Ik ben echt niet zo!)

Dus ik heb alles verwijdert. En ik maak een nieuw account aan. Deze topic kijk ik niet meer in. ALlemaal onzin. Achterlijk hoor!
pi_61254025
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef maruda het volgende:
Ik ben een goede moeder en wil altijd voor mijn kinderen zijn
Ik denk dat je vriend er ook zo over denkt. Hij zal het zonder zijn kinderen moeten doen als jij doet waar je zin in hebt. Verplaats je eens in zijn positie. Hoe zou je er over denken als de kinderen aan de man toevertrouwd zouden worden?

Verder heb je op verschillende punten aangegeven van tevoren al een aantal minpunten bij hem ontdekt te hebben. Diezelfde punten zouden dan nu de reden zijn dat jullie uit elkaar gaan. Tja, dan ben je wat mij betreft stom bezig geweest. Verblind door liefde misschien, dat kan. Toch zou ik het zeker overwegen om relatietherapie te volgen. Het lijkt alsof jij voor jezelf al hebt besloten dat het over is terwijl je vriend geen idee heeft.

Laten we wel wezen. Ik heb in principe niets tegen het uit elkaar gaan van ouders. Als het niet anders kan dan kan het niet anders. Heel vervelend voor de kinderen, maar constant ruzie makende ouders is ook niet goed voor de kinderen. Toch vraag ik me af hoeveel je er aan hebt gedaan om aan de relatie te werken. Ik vind het schandalig als je, al is het 'maar' voor de kinderen, er niet alles aan doet om er samen uit te komen.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef maruda het volgende:
Daar had ik toch niet om gevraagd??!!
Ohh.. geef dan even aan wat je wil horen dan komt het allemaal goed. Het beste zou zijn als je de reacties zelf even uitschrijft dan hoeven wij ze alleen te kopiëren. Probeer ook wat te variëren in schrijfstijl. Dat maakt het gelijk wat spannender .

Wel goed dat je je uiteindelijk nog probeert te verdedigen voor weg te rennen. Veel mensen draaien zich bij een beetje kritiek om en rennen hard weg. Jij kreeg het in ieder geval nog voor elkaar om even snel te roepen zo slecht nog niet in elkaar te zitten.

Op een forum kan je er rekening mee houden kritiek te krijgen. Wij kunnen niet ruiken hoe jij in elkaar zit. Aan de hand van die paar zinnen kan niemand zeggen hoe jij in elkaar zit. Vind je het dan heel gek dat men dan aan de haal gaat en er zelf een mooi verhaal van maakt? Verdedig jezelf eens wat beter zonder direct aan te geven nooit meer terug te komen ! Doe je dat ook zo bij je vriend? Bij de eerste de beste problemen weglopen met de kinderen in plaats van actie te ondernemen?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_61254061
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef maruda het volgende:
**Tegen kinderopvang > gezegt dat ik dan maar wat te doen heb thuis met de kinderen (leugen, ik wil gewoon niet dat mijn kinderen worden opgevoed zo jong door anderen. en ik geniet van de jonge jaren die zijn het belangrijkst.)
Kinderopvang dient niet om je opvoeding uit handen te geven hoor, maar om jou wat vrije tijd te geven, en de kans op een job. Natuurlijk mag je genieten van de jonge jaren van je kinderen. Maar besef ook dat je wil scheiden van je man en geen job hebt. Als je jaren uit roulatie bent geweest, moet je niet verwachten dat je zomaar een goedbetaalde job krijgt. Waarvan ga je leven? Uitkeringskinderen hebben het moeilijk hoor, en ze kunnen gepest worden...

We willen je niet uitlachen of je in een negatief daglicht stellen. Maar we gaan ook niet allen maar steun betuigen, daarvoor ga je maar bij de viva. Aanvaard onze kritiek als een poging je te helpen. Als het echt niet waar is, moet je niet kwaad worden, maar inhoudelijk uitleggen waarom het niet zo is. Dit topic heeft echt wel een toekomst hoor.
pi_61254228
TS is gewoon een parasiet in de samenleving.
pi_61254383
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:11 schreef anoniemm het volgende:
En nog een hele domme ook.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:46:05 #68
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61256312
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef maruda het volgende:
Een van de voordelen van 2 ouders, of kinderopvang, is dat je FEEDBACK krijgt op dingen die je fout doet in de opvoeding, en zelf niet ziet. Leuk dat jij er van wil genieten, maar dat is egoistisch, daar hebben die kinderen geen profijt van.

Maar goed, je hebt helaas een GROOT bord voor je kop; alle reacties hier die je blijkbaar niet aanstaan, komen toch echt door wat je zelf zegt!
censuur :O
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:48:32 #69
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_61256374
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:11 schreef anoniemm het volgende:
Yep, dat wordt weer een contactadvertentie: "Ik heb al 2 kinderen en wil er graag nog een paar"... En mag jij raden wat voor mannen daar op reageren!
censuur :O
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:49:58 #70
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61256417
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

En nog een hele domme ook.
je bent me voor
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61256979
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS er daar geen zin in, die is al op zoek naar een eigen huisje....

Daarbij vindt ze het lekker makkelijk om straks op zichzelf te zitten met een uitkering
Een uitkering die door de sociale dienst overigens vrijwel geheel verhaald zal worden op haar ex, valt me nog mee dat ze niet al berekend heeft hoeveel alimentatie ze voor de kinderen kan gaan vragen.

Kennelijk ziet TS allerlei opties waarvoor haar vriend mag gaan opdraaien, behalve werken.
Maar goed, het onderhouden van een relatie is ook werken, en dat lijkt ook al teveel gevraagd.
Is het niet zo dat die allimentatie direct door gaat naar de sociale dienst? Kan toch niet zo zijn dat ze dubbel op krijgt?
pi_61257042
Even heel bot!

Ts heeft jeuk aan de kut en wil eens iets anders!

DENK GVD EENS NA VOOR JE EEN RELATIE AANGAAT EN VOOR JE KIDS NEEMT!
Je hebt er nu al 2??????
wat wil je nu? wat verwacht je nu in vredesnaam? Dat alles leuk blijft eeuwig en altijd?
Echt niet het wordt saai, huis boom beestjuh
Kijk als hij nu een freak is die jou in elkaar beat of je leven zuur maakt ok!
Daar kan ik inkomen maar gewoon zomaar zeggen ok..tis wat saai en dus?
Kom op, wees eens volwassen aub!
Doe dan net of je geboren bent in 1950 en je geen kant op kunt als vrouw!

Wat wil je nu eigenlijk? Een 2e kans met wie dan?
Of alleen nee dat is leuk!!!!!!!
Fantastisch een aanrader hoor! Dus niet hé?
En serieus!
Denk heeeeel goed na aub!
Je hebt kinderen samen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61257172
Ik word echt kotsmisselijk van types zoals onze TS.
pi_61259853
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef cesareborgia het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van types zoals onze TS.
Hou ze maar, niks van mij bij
Maar inderdaad, na een hele poos al weten dat het eigenlijk je type kerel niet is, toch eventjes 2 koters knutselen...
TS had beter maar dun in de boks kunnen schijten, was het al een heel probleem minder.
pi_61262654
ts moet zich eens zorgen gaan maken om de dingen waar het echt om draait ipv alleen aan zichzelf te denken en haar kriebelende binnenband.
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:56:02 #76
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61264260
edit: quoten gaat ff niet goed

hoe dan ook, TS is egoistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')