Ik denk dat je vriend er ook zo over denkt. Hij zal het zonder zijn kinderen moeten doen als jij doet waar je zin in hebt. Verplaats je eens in zijn positie. Hoe zou je er over denken als de kinderen aan de man toevertrouwd zouden worden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef maruda het volgende:
Ik ben een goede moeder en wil altijd voor mijn kinderen zijn
Ohh.. geef dan even aan wat je wil horen dan komt het allemaal goed. Het beste zou zijn als je de reacties zelf even uitschrijft dan hoeven wij ze alleen te kopiëren. Probeer ook wat te variëren in schrijfstijl. Dat maakt het gelijk wat spannenderquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef maruda het volgende:
Daar had ik toch niet om gevraagd??!!
Kinderopvang dient niet om je opvoeding uit handen te geven hoor, maar om jou wat vrije tijd te geven, en de kans op een job. Natuurlijk mag je genieten van de jonge jaren van je kinderen. Maar besef ook dat je wil scheiden van je man en geen job hebt. Als je jaren uit roulatie bent geweest, moet je niet verwachten dat je zomaar een goedbetaalde job krijgt. Waarvan ga je leven? Uitkeringskinderen hebben het moeilijk hoor, en ze kunnen gepest worden...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef maruda het volgende:
**Tegen kinderopvang > gezegt dat ik dan maar wat te doen heb thuis met de kinderen (leugen, ik wil gewoon niet dat mijn kinderen worden opgevoed zo jong door anderen. en ik geniet van de jonge jaren die zijn het belangrijkst.)
En nog een hele domme ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:11 schreef anoniemm het volgende:
TS is gewoon een parasiet in de samenleving.
Een van de voordelen van 2 ouders, of kinderopvang, is dat je FEEDBACK krijgt op dingen die je fout doet in de opvoeding, en zelf niet ziet. Leuk dat jij er van wil genieten, maar dat is egoistisch, daar hebben die kinderen geen profijt van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef maruda het volgende:
**Tegen kinderopvang > gezegt dat ik dan maar wat te doen heb thuis met de kinderen (leugen, ik wil gewoon niet dat mijn kinderen worden opgevoed zo jong door anderen. en ik geniet van de jonge jaren die zijn het belangrijkst.)
Yep, dat wordt weer een contactadvertentie: "Ik heb al 2 kinderen en wil er graag nog een paar"... En mag jij raden wat voor mannen daar op reageren!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:11 schreef anoniemm het volgende:
TS is gewoon een parasiet in de samenleving.
Is het niet zo dat die allimentatie direct door gaat naar de sociale dienst? Kan toch niet zo zijn dat ze dubbel op krijgt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS er daar geen zin in, die is al op zoek naar een eigen huisje....
Daarbij vindt ze het lekker makkelijk om straks op zichzelf te zitten met een uitkering![]()
Een uitkering die door de sociale dienst overigens vrijwel geheel verhaald zal worden op haar ex, valt me nog mee dat ze niet al berekend heeft hoeveel alimentatie ze voor de kinderen kan gaan vragen.
Kennelijk ziet TS allerlei opties waarvoor haar vriend mag gaan opdraaien, behalve werken.
Maar goed, het onderhouden van een relatie is ook werken, en dat lijkt ook al teveel gevraagd.
Hou ze maar, niks van mij bijquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef cesareborgia het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van types zoals onze TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |