Hallo !!
Ik zit met een grote relatie dilemma...
Ik heb een lieve vriend, en 2 lieve mooie jonge kindjes.
Alleen, is mijn verliefdheid voor mijn vriend al een jaar weg ongeveer. Ik hou wel van hem, maar niet zo veel meer. Ik erger me soms ook aan hem.

We hebben veel ruzie gehad en nog steeds en telkens over hetzelfde. Ik pas me aan, maar hij niet. Hij is echt eigenlijk niet mijn type persoon. Ik vind dat zo jammer, want de rest bevalt me echt prima.
Mooie eengezinswoning (koop), ruime inkomen van vriend, vriend die echt betrouwbaar is, we hebben dezelfde toekomstplannen(groot gezin veel kids, en adoptiekindjes uit China enz.).
Toch doet hij gewoon geen moeite, altijd zegt hij dingen maar hij doet het gewoon niet zeg maar. En dat met de simpelste ding ook. Ik erger me daar zo aan. Geen romantiek, praat bijna niet.

We praten elke keer als we ruzie hebben , maar steeds hetzelfde en lijkt net of ik tegen een muur praat ofzo. Schiet gewoon niet op.
Ikzelf ben een lekker open persoon en hou wel van humor en romantiek. Het botst zo erg!
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen... Ik kan niet veel want ik heb geen contact met mijn familie vanwege hun drugsgebruik enz. Ik zelf niet hoor.

Dus ik kan niet zo makkelijk weg hier helaas.

En een huurwoning, nou dan ken ik wel 10 jaar wachten omdat je zo'n wachtlijst heb. Ik heb me al wel een tijdje geleden al ingeschreven hoor!
En dan nog iets.. ik ben nu verliefd op een vriend van hem. HELLUPP .:'(

Tis echt zoo fout he..
[ Bericht 33% gewijzigd door Sander op 30-08-2008 07:24:14 ]