Goed idee, had ik zelf kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe mij dan maar als nummertje laatst... dan heb je er nog maar 2 om te uit te kiezen.
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed idee, had ik zelf kunnen bedenken.
Toch ben je lief, je vent boft maar.
Geloof me... hij weet het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:58 schreef vannelle het volgende:
Je vent weet dat echt wel. Als hij het niet weet klopt er iets niet hoor!
Je bent verliefd...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik vond het zo cool toen ik het na een paar maanden "wist"!!
Dat gevoel is onbeschrijfelijk....heerlijk!!
En als je het nog steeds weet na jaren is het helemaal..... zucht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik vond het zo cool toen ik het na een paar maanden "wist"!!
Dat gevoel is onbeschrijfelijk....heerlijk!!
en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En als je het nog steeds weet na jaren is het helemaal..... zucht.
Geen woorden voor.
5 kwartier in een uur!quote:Je bent verliefd...
Geniet er van!
Zeker als je om je heen kijkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
GVD....wil naar huis![]()
48 uur in een dag....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
5 kwartier in een uur!
GVD....wil naar huis![]()
idd...ff de kat aandacht en eten geven...koppie thee (koffie is zo lastig als je wilt slapen) zetten en dan komt het vrouwtje alweer...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
48 uur in een dag....
Joh, het duurt niet lang meer, straks ben je thuis en is het weer genieten geblazen.
geniet ervan, tot de volgende nachtelijke sessie...!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef PrintScreen het volgende:
Sweeties ik taai af
Trusten voor zometeen... kruip lekker achter jullie lief.... zoals mijndat straks ook zal doen.
Tot later![]()
Truste!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef PrintScreen het volgende:
Sweeties ik taai af
Trusten voor zometeen... kruip lekker achter jullie lief.... zoals mijndat straks ook zal doen.
Tot later![]()
Tot hoe laat denk je online te zijn? Lijkt er op dat je op iemand wachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...ff de kat aandacht en eten geven...koppie thee (koffie is zo lastig als je wilt slapen) zetten en dan komt het vrouwtje alweer...
dan eerst alle lugubere verhalen aanhoren (ze doet security bij ziekenhuis) en dan lekker slapen, met of zonder kat, ligt eraan hoe wakker hij is!!
werk tot 0600, dan naar huis, vriendin werkt tot 0700...zien elkaar rond 0745 thuis!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tot hoe laat denk je online te zijn? Lijkt er op dat je op iemand wacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |