ik ken die noob helemaal neit trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:09 schreef Notenkraaker het volgende:
Vrij akelige user, die nieuwelingen als ikzelf geen kans geeft om erbij te horen.
Ik zit hier al een aantal jaren maar hoor niet echt bij "de groep"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:11 schreef Notenkraaker het volgende:
Jongen, je moet mij gewoon in de groep opnemen.
Ik voel me echt vet kut en ik wil gewoon wat lol hebben, maar www.barafranca.nl begint ook saai te worden, weet je wel.
Dus alsjeblieft, doe gewoon even normaal tegen mij.
Wie noem jij een n00b?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:11 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik ken die noob helemaal neit trouwens
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:47 schreef Jerruh het volgende:
geen KLB topic zonder ondersteunende paint he...
[ afbeelding ]
toch wel HJ he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en als je goed kijkt, zie je een wijf met dikke tieten en bier!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en als je goed kijkt, zie je een wijf met dikke tieten en bier!
HJ is idd the best.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
jupiler in je msnnick verwijst hopelijk naar het bier?
Niet zo goed als HJ... maar Jupiler is goed te doen.
quote:
Het had slechter kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
HJ is idd the best.
Jupiler in msn komt omdat alles wat ik had bedacht om aan te melden op msn al in gebruik was dus greep ik terug op motorclubbier zeg maar.
Hadden ze niet op de club. dát was er mis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:56 schreef Jerruh het volgende:
wat is er mis met leffe, corona of wieckse?.
op de brouwerij van HJ hadden ze anders nog wel een paar andere goede biertjes!quote:
Moet ik toch eens heen... in Arcen is dat toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op de brouwerij van HJ hadden ze anders nog wel een paar andere goede biertjes!
ja! en tijdens de rit mag je een aantal malen ... nou komt ie...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet ik toch eens heen... in Arcen is dat toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |