Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:24 schreef zarGon het volgende:
Elke keer als ik in de supermarkt olijfolie zie in de rekken, denk ik aan remlof.
Kijk, dat is nou eens een goed planquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Eigenlijk is dit een verkapt voorstel voor een grote ONZ meet in oktober in Utrecht.
Nee, onder "vreemde associaties"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.![]()
Valt dat onder "trauma?"
Kijk! Het is al weer een tijd geleden dat we een leuke ONZ MEET hadden!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens een goed plan
Heb ik ook altijd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken toen ik olijfolie over mijn aardappelen sprenkelde.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:55 schreef MLI het volgende:
Nou ja, ze zijn wel met liefde gemaakt. En in combinatie met rozemarijn en knoflook was het heerlijk.
Ja hallo, je kan veel beter dan datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Remlof heeft best veel van mijn pareltjes gesloten. Denk daarbij aan Jongste man ter wereld geboren
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:29 schreef nielsgeode het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op
De olijfolie van remlof met de aardappelen met liefde van MLI
Succes met jouw ovenschaal sinds heden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:47 schreef MLI het volgende:
Ik heb nu wel een mental image van remlof die staat te fappen boven mijn ovenschaal..
Alle wegen leiden naar remlof.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes met jouw ovenschaal sinds heden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |