Ik zal, nadat Machado deze set pakt, het plaatje uit de XL-game nogmaals postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals gezegd, jammer dat Berbascoe deze set pakt. Nu zakken de zenuwen weer wat bij de meeste tennisspel-deelnemers
Hoeveel punten heeft hij in het totaal gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:Federer 600 overwinningen in zijn carriere!
Je mag je Caps-lock wel weer uitzetten !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Tim86 het volgende:
JA HOOR< BERBASKOE SLAAT DRIEDUBBEL TOE MET DE REBREAK, DE SET EN DE BREAK ERNA!
Pfoe, een heeeeeeeeeeleboel. Maar hoeveel zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft hij in het totaal gewonnen ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Waarom kijkt ES in vredesnaam naar Srebotnik en Kutzie en niet gewoon naar Djokovic Verdasco of Andreev....
1 break comin' right upquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Tim86 het volgende:
JA HOOR< BERBASKOE SLAAT DRIEDUBBEL TOE MET DE REBREAK, DE SET EN DE BREAK ERNA!
die stond uit. Had per ongeluk op de Evert knop gedrukt, maar die is nu weer afgetapedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je mag je Caps-lock wel weer uitzetten !
Ben enorm voor die srebotnik om precies die reden ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
Klote vrouwen tennis![]()
Zal natuurlijk weer een 3e set worden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die stond uit. Had per ongeluk op de Evert knop gedrukt, maar die is nu weer afgetaped
Vind de eindejaarspunten en tel die bij elkaar op zou ik zeggen. Waar die te vinden zijn echter. Tel anders alle grandslamwinsten, finales halve finales en masteroverwinningen bij elkaar op en doe daar nog wat wisselgeld bij. (zo'n 25% of zo)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pfoe, een heeeeeeeeeeleboel. Maar hoeveel zou ik niet weten.
In dit geval wordt denk ik echt het aantal punten bedoeld en niet het aantal ATP-puntenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vind de eindejaarspunten en tel die bij elkaar op zou ik zeggen. Waar die te vinden zijn echter. Tel anders alle grandslamwinsten, finales halve finales en masteroverwinningen bij elkaar op en doe daar nog wat wisselgeld bij. (zo'n 25% of zo)
Ah, op die fiets. Dan ben ik het helemaal eens met jouw schatting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval wordt denk ik echt het aantal punten bedoeld en niet het aantal ATP-punten.
Jup, precies hetzelfde. Dan laad alleen de pagina en advertentie, maar niet de topics enz.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Doet MTF het bij jullie ook al dagen niet naar wens? Kom niet verder dan de advertenties steeds, op enkele uitzonderingen na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |