abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222054
ik heb het wel gezien
sinds een paar dagen ben ik ze allemaal echt spuuugzat
6 mongolen in een huis die naar de pijpen dansen van een stelletje onbetrouwbare zogenaamde televisiemakers
het is mooi geweest ,ik heb het vanaf dag 1 gevolgd maar ze zoeken het maar lekker uit met zn allen
ik ga wel schaatsen kijken
  zondag 21 november 1999 @ 18:20:00 #2
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_222055
Schaatsen? Da's pas saai.
Net als de Tour de France, maar daar hou je zeker ook van.

Maar no hard feelings hoor. BB benadert schaatsen soms bijna. Maar het praten erover houdt het leuk.

Groowwwl!

pi_222056
schaatsen is ook kut ja
maar alles beter dan big-brother
  zondag 21 november 1999 @ 19:15:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_222057
Je kan altijd nog gaan borduren!
  zondag 21 november 1999 @ 19:16:00 #5
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_222058
quote:
op 11-21-1999 om 06:33 PM schreef Ark-Man het volgende:
schaatsen is ook ...ja
maar alles beter dan big-brother
Vind je dat???????

BlondeDoos!
pi_222059
Okee...ik wilde eerst helemaal niet op je reageren..maar het moet gewoon even!

1. Als je niet naar Big Brother kijkt en het maar een stom programma vind, WAT DOE JE HIER DAN?????!!! Ga naar een ander forum joh, en val ons niet lastig met je posts!
2. Ik vind de manier waarop je de BB bewoners benaderd niet echt vriendelijk. "Stelletje mongolen". Ontzettend onvriendelijk taalgebruik (en ik hou me nu in..) en het zijn helemaal geen Mongolen. Die wonen nl in Mongolië en zover ik weet zijn dit gewoon Nederlanders.

Sorry, dit moest er gewoon even uit!

pi_222060
ik heb bigbrother vanaf de eerste dag intensief gevolgd & vaak met plezier
ik meld alleen fff dat sinds een paar dagen de lol er helemaal af is voor mij
thats it
pi_222061
okee hoor ark-man mij best....van mij hoef je niet naar Big Brother te kijken.
Maar je kunt op zijn minst wel commentaar op een normale manier geven, toch?
Verder no hard feelings, moest er gewoon even uit. Sorry daarvoor!
pi_222062
Schaatsen kijken?

Als je schaatsen met BB vergelijkt: Die hele worldcupwedstrijden, waar gaan die nou over?
Rondjes rijden voor een klein publiek (behalve in Heerenveen dan) voor een competitie die weinig eer geeft en nog langer duurt dan dat hele BB. Laat mij dan maar BB kijken, zit nog een dosis humor in, je kan er met bijna iedereen over lullen want iedereen heeft er wel een mening over. en als je BB wilt kijken kost het je maar een half uurtje per dag, en dat is anders toch een non-productief half uurtje dus....

Maar je moet het natuurlijk zelf weten, er zitten niet voor niets zapknoppen op je AB.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 21 november 1999 @ 23:16:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_222063
Ik moet zeggen dat ik mijn briefje met "Een probleem los je op door er geen probleem van te maken" allang heb gehad en de raad wijs heb opgevolgt.. *ALS* er iets gebeurdt (wat niet waarschijnlijk is) dan hoor ik het hier wel en kan ik de mp3'tjes wel downloaden van R@b... geen veronica meer voor mij in ieder geval..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_222064
Voor het eerst heb ik het gemist gisteren, alhoewel ik altijt kijk. Als je dan geen zin meer in hebt..goed..maar ik/ wij ( en ik hoop dat ik voor velen spreek)ben/zijn nogaal verslaafd . Een dag zonder het Fok- forum is een verloren dag voor mij en zelfs Nico's page print ik elke dag uit en vermaak me kostelijk ( ondanks veel kritiek in het begin - sorry i was just a beginner ) Dus- kijk dan niet en geniet van je eigen keuzes. Ons raak je niet kwijt op het forum !Toch ?
pi_222065
Vrienden, niet afhaken, geloof me. Zodra je stopt met kijken houd je er helemaal mee op, kijk je nooit meer - misschien de alleen slotuitzending - en dat zou toch zonde zijn van al die energie tot nu toe. Want Big Brother moet je IEDERE dag volgen, anders werkt het niet, dat weten we allemaal in dit forum. Binnenkort MOET en GAAT er iets gebeuren (vanaf donderdag waarschijnlijk) want VOO ziet ook wel in dat hun doorgewinterde kijkertjes langzaam afhaken. Ze zullen voor al deze lamlendige, apathische misere snel een oplossing moeten vinden. En ik geloof vurig dat ze dat ook zullen doen.
  maandag 22 november 1999 @ 02:11:00 #13
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_222066
Roark, Je denkt toch niet serieus dat Veronica maar iets creatiefs weet te bedenken om de kijkers vast te houden? Welnee, ze houden de hoop instand dat er wat KAN gebeuren. En zo blijft iedereen kijken
Gebeuren zal er niks.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  maandag 22 november 1999 @ 02:35:00 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_222067
quote:
op 11-21-1999 om 06:20 PM schreef Panther het volgende:
Schaatsen? Da's pas saai.
Net als de Tour de France, maar daar hou je zeker ook van.

Uhmmmm in mijn geval wel, ja. Heb hem in 1988 mogen winnen en ben verder 2e, 3e, 4e, 2x 6e, 2x 9e en bij mijn debuut 15e geworden. En nu versla ik de Gallische Ronde voor TVE.

pi_222068
quote:
op 11-22-1999 om 02:11 AM schreef Kangaroo het volgende:
Roark, Je denkt toch niet serieus dat Veronica maar iets creatiefs weet te bedenken om de kijkers vast te houden? Welnee, ze houden de hoop instand dat er wat KAN gebeuren. En zo blijft iedereen kijken
Gebeuren zal er niks.

voo zou ons allen nog wel eens kunnen gaan verbazen...

mooi he, alles
pi_222069
Agossie...wat sneu nou, wou je wat medeleven, steun, begrip? Of wou je een topic dat iedereen je steunt met je medeleven? Zo van wel uh...Ark-man wel uh ja das dan harstikke pech hebbe maar uh...we halen je er wel door hoor.

Nee, je mag dan wel 14 reacties gekregen hebben (en ook ik ja, "reacteer mee" met dit o zo geweldige "kap er mee BB topic", maar...ik moet mijn democratische mening verkondigen) en wie weet volgen er nog wel 1 of 2 reacties wie weet wat deze topic nog meer voortbrengt alhoewel ik met 1 of 2 nog wel voorbarig ben... ok dan 0 dan, he even uit mijn democratische rol, wel...wat ik wou zeggen mijn jongen: het ga je goed, zet de schaatsen maar in het vet, geniet van je moeders stampot met die heerlijke Unox rookworst zet de TV op 2...en geniet uit volle teugen mijn jongen want 2 schaatsers die 1500 m in 3 min. moeten schaatsen wel das toch klasse van wereldformaat das "topsport" mijn jongen.

Vaarwel "Ark-man", het ga je goed ennuh...zet 'm op he? Ik zal aan je blijven denken...'s werelds grootse gemis blijkt hemelse aanwinst

Zo'n dank, steun, begripbetuiging wou je toch...?

Uwe gefusteerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_222070
Ondanks het hoge zwakzinnigheidsgehalte van de bewoners, blijft BB immer de moeite waard!
Dit is te danken aan het feit dat superheld
Rolf X. Wouters aan dit programma verbonden is. Rolf = Koning!
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  maandag 22 november 1999 @ 09:49:00 #18
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_222071
quote:
op 11-22-1999 om 04:20 AM schreef phileine het volgende:

voo zou ons allen nog wel eens kunnen gaan verbazen...

Weet jij iets wat wij niet weten???

----------------
Ruud: Ik heb de honderd bereikt....
Anouk: met aftrekken zeker.....

[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 22 November 1999).]

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 22 november 1999 @ 11:12:00 #19
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_222072
Ik geloof het niet hoor Phileine! Al 68 dagen gebeurt er niets. Geen ruzies (alleen wat onderhuids gemopper) geen orgies, geen sex, geen interessante gesprekken, geen leuke bezigheden, geen weekopdrachten waar je als kijker van zegt: tjee, dat is nou spannend! Helemaal niets van dit alles. En nou ga jij zeggen dat veronica ons gaat verbazen? erhmmm ehhhh dacht het niet )

(Ik kom zojuist tot een gruwelijke ontdekking! Phileine is ook zwaar gemanipuleerd door Veronica! Denken dat er nog wat komt.. pffff Gekker moet het niet worden! )

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  maandag 22 november 1999 @ 11:38:00 #20
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_222073
Exit Big Brother? We've only just begun..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een weekend uitwaaien op Texel en het missen van Big Brother zaterdag het gevoel had, dat elke junk wel kent: nu ben ik er eindelijk van af!

Maar gisteren vond ik het weer zó intrigerend, de onderhuidse spanningen, het enge mannetje, de zelfverklaarde Leider Willem, Anouk ('ik ken Erica Terpstra en vindt het een topwijf!') met een sociale intelligentie van 0, nukkige nee-knikker Bart...

Inderdaad, iedereen die harde sex, Jerry Springer-achtige vechtpartijen, of enige GTST-verhaallijn had verwacht, komt van een koude kermis thuis. Interessant aan Big Brother is vaak juist wat er niet wordt uitgesproken. Wat dat betreft is de serie echt minder oppervlakkig dan velen beweren.

Ik ben Dr.Love, 31 jaar en ik ben verslaafd (BB-Anonymous!)

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 22 November 1999).]

Bemint eer ge bezint
pi_222074
Fannetje, ik ben het met je eens hoor....
wie er op het fokforum zit kijkt echt wel
naar big brother want anders neem je echt
de tijd niet om hier aan mee te doen als het
allemaal onzin is. big brother is leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')