Maar no hard feelings hoor. BB benadert schaatsen soms bijna. Maar het praten erover houdt het leuk.
quote:Vind je dat???????
op 11-21-1999 om 06:33 PM schreef Ark-Man het volgende:
schaatsen is ook ...ja
maar alles beter dan big-brother
1. Als je niet naar Big Brother kijkt en het maar een stom programma vind, WAT DOE JE HIER DAN?????!!! Ga naar een ander forum joh, en val ons niet lastig met je posts!
2. Ik vind de manier waarop je de BB bewoners benaderd niet echt vriendelijk. "Stelletje mongolen". Ontzettend onvriendelijk taalgebruik (en ik hou me nu in..) en het zijn helemaal geen Mongolen. Die wonen nl in Mongolië en zover ik weet zijn dit gewoon Nederlanders.
Sorry, dit moest er gewoon even uit!
Als je schaatsen met BB vergelijkt: Die hele worldcupwedstrijden, waar gaan die nou over?
Rondjes rijden voor een klein publiek (behalve in Heerenveen dan) voor een competitie die weinig eer geeft en nog langer duurt dan dat hele BB. Laat mij dan maar BB kijken, zit nog een dosis humor in, je kan er met bijna iedereen over lullen want iedereen heeft er wel een mening over. en als je BB wilt kijken kost het je maar een half uurtje per dag, en dat is anders toch een non-productief half uurtje dus....
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, er zitten niet voor niets zapknoppen op je AB.
quote:
op 11-21-1999 om 06:20 PM schreef Panther het volgende:
Schaatsen? Da's pas saai.
Net als de Tour de France, maar daar hou je zeker ook van.
Uhmmmm in mijn geval wel, ja. Heb hem in 1988 mogen winnen en ben verder 2e, 3e, 4e, 2x 6e, 2x 9e en bij mijn debuut 15e geworden. En nu versla ik de Gallische Ronde voor TVE.
quote:
op 11-22-1999 om 02:11 AM schreef Kangaroo het volgende:
Roark, Je denkt toch niet serieus dat Veronica maar iets creatiefs weet te bedenken om de kijkers vast te houden? Welnee, ze houden de hoop instand dat er wat KAN gebeuren. En zo blijft iedereen kijken
Gebeuren zal er niks.
voo zou ons allen nog wel eens kunnen gaan verbazen...
Nee, je mag dan wel 14 reacties gekregen hebben (en ook ik ja, "reacteer mee" met dit o zo geweldige "kap er mee BB topic", maar...ik moet mijn democratische mening verkondigen) en wie weet volgen er nog wel 1 of 2 reacties wie weet wat deze topic nog meer voortbrengt alhoewel ik met 1 of 2 nog wel voorbarig ben... ok dan 0 dan, he even uit mijn democratische rol, wel...wat ik wou zeggen mijn jongen: het ga je goed, zet de schaatsen maar in het vet, geniet van je moeders stampot met die heerlijke Unox rookworst zet de TV op 2...en geniet uit volle teugen mijn jongen want 2 schaatsers die 1500 m in 3 min. moeten schaatsen wel das toch klasse van wereldformaat das "topsport" mijn jongen.
Vaarwel "Ark-man", het ga je goed ennuh...zet 'm op he? Ik zal aan je blijven denken...'s werelds grootse gemis blijkt hemelse aanwinst
Zo'n dank, steun, begripbetuiging wou je toch...?
Uwe gefusteerde Priscella
quote:
op 11-22-1999 om 04:20 AM schreef phileine het volgende:
voo zou ons allen nog wel eens kunnen gaan verbazen...
Weet jij iets wat wij niet weten???
----------------
Ruud: Ik heb de honderd bereikt....
Anouk: met aftrekken zeker.....
[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 22 November 1999).]
(Ik kom zojuist tot een gruwelijke ontdekking! Phileine is ook zwaar gemanipuleerd door Veronica! Denken dat er nog wat komt.. pffff Gekker moet het niet worden!
)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een weekend uitwaaien op Texel en het missen van Big Brother zaterdag het gevoel had, dat elke junk wel kent: nu ben ik er eindelijk van af!
Maar gisteren vond ik het weer zó intrigerend, de onderhuidse spanningen, het enge mannetje, de zelfverklaarde Leider Willem, Anouk ('ik ken Erica Terpstra en vindt het een topwijf!') met een sociale intelligentie van 0, nukkige nee-knikker Bart...
Inderdaad, iedereen die harde sex, Jerry Springer-achtige vechtpartijen, of enige GTST-verhaallijn had verwacht, komt van een koude kermis thuis. Interessant aan Big Brother is vaak juist wat er niet wordt uitgesproken. Wat dat betreft is de serie echt minder oppervlakkig dan velen beweren.
Ik ben Dr.Love, 31 jaar en ik ben verslaafd (BB-Anonymous!)
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 22 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |