verkrijgbaar vanaf 1 september 00.00 uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
hoe zit dat nu met die abo's?
1 euro per maandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef koemleit het volgende:
hoeveel zou je ervoor willen betalen?
Ik bied 3 euro per maand voor een lul in je reetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik bied 2 euro per maand voor een Postmortumban
Daar leg ik nog 1 euro bij voor een looptijd van 24 maanden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik bied 2 euro per maand voor een Postmortumban
Blijk word je daar opgewonden van...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik bied 3 euro per maand voor een lul in je reet
Geef die postmortum dan liever een "alleen lezen" aboquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:26 schreef Nosh het volgende:
danny kan er een script komen die automatisch 'houd je bek postmortum' als eerste post heeft en dat daarna iedereen alleen maar die reactie kan quoten?
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Geef die postmortum dan liever een "alleen lezen" abo
Ik zal het nog eens zeggen (want blijkbaar is je taalgebruik structureel zo); gezien je taalgebruik past een pauperabo beter bij je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef postmortum het volgende:
Hoi Danny,
als echt klb-baas , had ik graag een Bazenabo gehad.
Met vriendelijke groet Postmortum
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geef die postmortum dan liever een "alleen lezen" abo
In KLB heeft die pool ook al zo'n topic lopenquote:
Ow ja, nou daar verder dan: fok!freeabonnementquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
In KLB heeft die pool ook al zo'n topic lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |