Domien had 't er een paar dagen geleden al over op z'n Twitter, inclusief audio-fragment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Laatst kreeg Domien een mailtje of smsje dat een luisteraar altijd zijn naam in deze plaat hoorde. Nu hoor ik het ook de hele tijd.
"Domien I'm in love tonight"
Wat is je showstopper ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijn
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry voor het aanmaken van een dubbel topic, ik dacht dat het handiger was omdat deze wel het juiste nummer had.
Bij jullie stats had ik nog niet zo stilegstaan.
Iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.
Voor alles moet een eerste keer wezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.
Is het woord ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat nevernooit lukken , om dat te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |