Ik zit hier nu bijna een week in een studentenhuis in Limboland. Allemaal leuk en aardig, behalve dat het internet hier gvd pauper traag is. Het is alsof ik weer terug ben in het casema kabel tijdperk van 1999. Het is niet normaal, er zitten hier 5 studenten, dus minimaal 5 pc's, + de pc van de eigenaar (die zitten in het huis hiernaast, en daar komt het internet vandaan) en misschien nog meer pc's want er lopen daar ook 2 kinderen van hun rond. Dat alles moet op de geweldige uberverbinding die max 280kbs haalt.... Dat houd dus in dat je max 46kbs pp haalt. Dat is gewoon niet te doen. Ieder youtube filmpje wat ik kijk is 6 uur aan het laden. Zelfs mijn telefoon laad youtube met een paar seconden bufferen! Websites en alles gaan ook gewoon niet soepel. Ik heb thuis ffs al 2 jaar ofzo 20mbps, dat werkt tenminste. Dat kost je bij zo'n beetje elke provider geloof ik nog geen 30 euro, waarom snappen die apen dan niet dat er een goede verbinding moet liggen? ik betaal goedverdoemme 380 euro in de maand, dan mag ik tenminste toch wel een werkbare internet verbinding verwachten ipv deze zooi? We leven in 2008, ik wil niet meer wachten op websites die moeten laden, ik wil geen 24 uur moeten wachten tot je film eens klaar is met downloaden of wat dan ook.
Kutzooi
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.