quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef Maikuuul het volgende:[..]
NIET VERTELLEN AAN TS !!!!
Als je een normale router hebt moet je nog normale snelheden behalen.
wtf scooter jostie ga mij niet vertellen hoe het werkt. Ze hebben gewoon een crap abbo, dat is het probleem. En ja huis huren, leuk, wie gaat de rekening betalen? Als ik een kamer huur met internet in een studentenhuis mag je toch verwachten dat ze iig bedenken dat je dan iets meer nodig hebt dan het uber basic cheapo pakket wat je ook nog eens in je eigen huis gebruikt.
quote:
Nee, een touch diamond. Iphone is voor paupers die niet beter weten.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Buschetta het volgende:
met 6 man internet delen ?!?!?
380 fucking euro betalen voor een kamer en dan de douches keuken delen met 6 gasten....
in Limboland !??!?
dude ik had een eigen appartement voor 250 euro in R'dam centrum..

Studenten/limburgers worden met het jaar dommer.
Goed voor jouw. Je mag me bellen als je dat in Maastricht weet te vinden.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef GlowMouse het volgende:[..]
Iedereen gaat tegelijk internetten?
Zoek eens op ARP poisoning, kun je het zo regelen dat alleen jij nog kunt internetten. Moet je alleen niet zo dom zijn te zeggen dat het bij jou wel werkt.
Ow dat was me allang gelukt (al had dat een andere reden...) maar dat internet is gewoon brak. Als ik om 3am als niemand op internet zit haal ik gewoon niet meer dan 300kbps, dat is echt de absolute max. Volgens mij hebben ze hier gewoon nog een eeuwenoud wanadoo abbo wat nooit is geupgrade want volgens mij kan je geeneens meer lijnen krijgen zo traag als deze...
Van de week maar eens vragen of de boel niet gewoon naar 20mbit kan. Kost 18 euro pm voor het 1e jaar bij wanadoo (helaas geen tele2 hier, dat had ik thuis altijd en dat werkte altijd perfect, itt die leipbox van wanadoo die ik 6x per dag moet herstarten maargoed) en het zal me niet verbazen als ze nu al meer dan dat betalen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.