abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61228951
Nee serieus, noem het raar dat juist dít me opviel aan deze foto, maar het lijkt net of er twee metalen drukknoopjes in zijn neusgaten zitten. Of zie ik dit alleen? Ik zie twee ronde metaalachtige objecten met een pinnetje in het midden, in elk neusgat één.

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61228997
ik krijg serieus kotsneigingen

maar opzich begrijp ik hem wel, ik zou ook niet zwart willen zijn
pi_61229041
Ik zie wel dat zijn nagels zwart worden. Vitaminegebrek. Oftewel: scorbine, beter bekend als scheurbuik.

Die kerel moet eens fruit eten, zonlicht zien en vooral weer muziek gaan maken. Ik luister liever naar hem dan ik er naar kijk.
pi_61229117
Ik zie het niet hoor.

pi_61229293
Dat is snot
Vivre
pi_61229308
En hij heeft toch een ziekte waardoor hij niet echt zwart is? Naast de tienduizend operaties?
Vivre
pi_61229358
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef Strychnine het volgende:
Dat is snot
Dat dacht ik ook van iiieuw ga je op de foto met stukjes in je neus
Maar kijk nou es, het zijn twee gelijkvormige objecten en je ziet ook dat het ene gewoon wegzinkt in zn huid binnen zijn neusgat.
Klink ik erg geobsedeerd?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_61229474
die nagels..... gatver!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_61229592
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook van iiieuw ga je op de foto met stukjes in je neus
Maar kijk nou es, het zijn twee gelijkvormige objecten en je ziet ook dat het ene gewoon wegzinkt in zn huid binnen zijn neusgat.
Klink ik erg geobsedeerd?
Een heel klein beetje maar
Zijn er niet meer close-up foto's van z'n neusgaten te vinden? Dan zal ik ze eens vakkundig bestuderen voor je
Vivre
pi_61230096
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef beerten het volgende:
Ik zie wel dat zijn nagels zwart worden. Vitaminegebrek. Oftewel: scorbine, beter bekend als scheurbuik.
Gelul, hij was een neger, en het zwarte huid onder z'n nagels konden niet behandeld worden.

Hey, weetje voor jou: Michael Jackson was eerder een neger...
pi_61230416
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee serieus, noem het raar dat juist dít me opviel aan deze foto, maar het lijkt net of er twee metalen drukknoopjes in zijn neusgaten zitten. Of zie ik dit alleen? Ik zie twee ronde metaalachtige objecten met een pinnetje in het midden, in elk neusgat één.

[ afbeelding ]
What about his fingernails?
pi_61230444
De top van zijn neus schijnt een prothese te zijn, je ziet ongeveer een halve centimeter onder zn neusgaten vaak ook waar hij eindigt
pi_61230743

zo'n raar stukje wat nooit een snor kan worden
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:15:57 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61231088
Nou, verdomd. Ik geloof écht ook drukknopen te zien.

Maar op die laatste foto inderdaad ook een bruin opzetstukje. Waar zag ik laatst die té vieze foto van MJ zonder neusgaten?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61235315
En als je bedenkt dat hij er gewoon als een leuke vent ouder had kunnen worden, lekker muziek maken, mooie optredens etc etc...Bron

What could have been: An experts' image of Jackson (left) and how he looks today after surgery (right)
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:26:43 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61235412
Dan was ie inderdaad een mooie man...maar nu is het een griezel
pi_61235431
Links had nooit de globale superster kunnen worden die rechts werd
pi_61239678
Die aansluitpunten in de neus zijn voor de zuurstofslangen, een neus klik je er niet zomaar op
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_61239684
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Suko het volgende:
En als je bedenkt dat hij er gewoon als een leuke vent ouder had kunnen worden, lekker muziek maken, mooie optredens etc etc...Bron

[ afbeelding ]
What could have been: An experts' image of Jackson (left) and how he looks today after surgery (right)
Dit kan toch niet kloppen? Hij heeft een ziekte waardoor hij bleek werd, daarom heeft hij alles maar gewoon laten verbleken. Dan kan hij er toch niet als een negert uitzien als hij niks had laten doen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Vivre
pi_61239722
Maar die linker gast heeft toch ook allemaal witte vlekken op z'n hoofd? Zo wordt het nooit iets natuurlijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:25:37 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61240668
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 07:04 schreef Prospera het volgende:
Die aansluitpunten in de neus zijn voor de zuurstofslangen, een neus klik je er niet zomaar op
Zuurstofslangen anders ook niet.

Oren gaan wel met een kliksysteem kijk maar... http://www.hoofdhals.nki.nl/Gelaatsprothetiek.html#Neusprothese_
beetje lugubere foto van die bak met prothesen bij de weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door debuurvrouw op 30-08-2008 14:29:39 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61240780
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Links had nooit de globale superster kunnen worden die rechts werd
Ah ja, jij zegt precies wat ik dacht!
Dat denk ik dus ook niet.
Hij móet iets excentrieks hebben, iets wat je een ster maakt en dat heeft meneer links zeker niet.
Screw them.
We're going home.
pi_61241114
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zoorstofslangen anders ook niet.

Oren gaan wel met een kliksysteem kijk maar... http://www.hoofdhals.nki.nl/Gelaatsprothetiek.html#Neusprothese_
beetje lugubere foto van die bak met prothesen bij de weg.
Oww, opklikbare oren
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_61242412
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:37 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah ja, jij zegt precies wat ik dacht!
Dat denk ik dus ook niet.
Hij móet iets excentrieks hebben, iets wat je een ster maakt en dat heeft meneer links zeker niet.
Bovendien past dat stemmetje van MJ absoluut niet bij de meneer links. Zo'n hees zwak raar stemmetje, maar goed, daar heeft hij wel zijn muziek mee ingevuld. Maar zo'n stemmetje past nou eenmaal ook bij een iel wit gek mannetje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')