Dat dacht ik ook van iiieuw ga je op de foto met stukjes in je neusquote:
Een heel klein beetje maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van iiieuw ga je op de foto met stukjes in je neus
Maar kijk nou es, het zijn twee gelijkvormige objecten en je ziet ook dat het ene gewoon wegzinkt in zn huid binnen zijn neusgat.
Klink ik erg geobsedeerd?
Gelul, hij was een neger, en het zwarte huid onder z'n nagels konden niet behandeld worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef beerten het volgende:
Ik zie wel dat zijn nagels zwart worden. Vitaminegebrek. Oftewel: scorbine, beter bekend als scheurbuik.
What about his fingernails?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee serieus, noem het raar dat juist dít me opviel aan deze foto, maar het lijkt net of er twee metalen drukknoopjes in zijn neusgaten zitten. Of zie ik dit alleen? Ik zie twee ronde metaalachtige objecten met een pinnetje in het midden, in elk neusgat één.
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet kloppen? Hij heeft een ziekte waardoor hij bleek werd, daarom heeft hij alles maar gewoon laten verbleken. Dan kan hij er toch niet als een negert uitzien als hij niks had laten doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Suko het volgende:
En als je bedenkt dat hij er gewoon als een leuke vent ouder had kunnen worden, lekker muziek maken, mooie optredens etc etc...Bron
[ afbeelding ]
What could have been: An experts' image of Jackson (left) and how he looks today after surgery (right)
Zuurstofslangen anders ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:04 schreef Prospera het volgende:
Die aansluitpunten in de neus zijn voor de zuurstofslangen, een neus klik je er niet zomaar op
Ah ja, jij zegt precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Links had nooit de globale superster kunnen worden die rechts werd
Oww, opklikbare orenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zoorstofslangen anders ook niet.![]()
Oren gaan wel met een kliksysteem kijk maar... http://www.hoofdhals.nki.nl/Gelaatsprothetiek.html#Neusprothese_
beetje lugubere foto van die bak met prothesen bij de weg.
Bovendien past dat stemmetje van MJ absoluut niet bij de meneer links. Zo'n hees zwak raar stemmetje, maar goed, daar heeft hij wel zijn muziek mee ingevuld. Maar zo'n stemmetje past nou eenmaal ook bij een iel wit gek mannetje..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, jij zegt precies wat ik dacht!
Dat denk ik dus ook niet.
Hij móet iets excentrieks hebben, iets wat je een ster maakt en dat heeft meneer links zeker niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |