http://www.ziggo.nl/bestellen?p_bestel=1&p_scenarioid=TVZ2VOETBLquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:Als ik met Ziggo gebruik wil maken van Eredivisie Live wordt ik doorverwezen naar de oude site van @home die me dan weer naar Ziggo verwijst.
Digitenne does the trickquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier is het niet eens beschikbaar![]()
Enige wat ik kan krijgen is een internet-stream voor de speciale actieprijs van 4,50 euro per wedstrijd
geef je modem eens een update.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef leipelullo het volgende:
GODVERDOMME!!!
Ik heb het al 3 keer besteld en het zou komen op mn decoder zo snel mogelijk zegt UPC al 2 maanden! en nu begint het nieuwe voetbalseizoen al! En het is er&^%&%%& nog steeds niet!!!
Ze kunnen goed signaal in die gebieden niet garanderen, daarom staat er gewoon geen dekking. Lijkt me erg logisch overigens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
Digitenne gaf in mijn gebied niet eens dekkingGewoon gekocht en het werkt
Ga je mond spoelen!!!! Wielrennenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Wie wil er dan ook Eredivisie live kijken? Die wedstrijden zijn meestal net zo saai als wielrennen.
Komt omdat iedereen op de valreep nog dat voetbal pakketje wilde hebben natuurlijk. Stonden fucking 40 man in de wacht constantquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik heb even gebeld met Ziggo en heb het gelijk kunnen regelen daar. Duurde natuurlijk wel weer een kwartier voordat ik de juiste persoon had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |