Alsof jij erover mag oordelen hoe we die verkiezing moeten nemen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Anders neem je die verkiezing even bloedserieus![]()
Ik denk dat achterlangs het beste is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof jij erover mag oordelen hoe we die verkiezing moeten nemen?
KLB SC newb.
Die foto heb ik al fakking lang geleden ooit gepost zien worden door zG?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het grote Breathtaking's geilheidstopic part deux
Ik denk omdat vrijwel niemand snapt wat je precies bedoeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar niemand gaat in op de inhoud van dat bericht!
Duh, die foto's zijn ook oud.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die foto heb ik al fakking lang geleden ooit gepost zien worden door zG?
Ja maar dat is toch ook niet Breathtakingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh, die foto's zijn ook oud.
Maar je kwam over alsof je er niets van wist.
Jawel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook niet Breathtaking
En ik kom niet in ONZ dus dat gaat allemaal langs me af
al gedaan op maisnonquote:
Aha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jawel.
Die had ze een hele tijd geleden gepost in S&G.
zeker ,wel een raar moment in de 36ste minuut toen jullie gingen klappen voor harald en wij scoordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef postmortum het volgende:
Gers was je gisteren bij fsc - top oss ?
ja hij hield van ironiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:19 schreef gers het volgende:
[..]
zeker ,wel een raar moment in de 36ste minuut toen jullie gingen klappen voor harald en wij scoorden
Iedereen stemt stiekem op mij maar de poll is nep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
Je hebt gestemd op: De_Ananas
Lieverd, ze mogen mij misschien niet aardig vinden maar ik sta altijd nog boven jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:25 schreef slindenau het volgende:
Waarom stemmen mensen op een breezerchick die hier bijna nooit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |