abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222045
Ik heb een vraag : wat vinden jullie van
een programma die de streams op kan nemen
en dan kunt opslaan op je computer en
later weer kunt opnemen?

meningen zijn welkom

Alvast bedankt,
Mindsweeper

Life a live or be a lifeless person
pi_222046
Vergeet de fast forward (>> ) functie niet!
En een nog faster forward (>>> ) functie.
En misschien een knutsel filter.
pi_222047
bedankt voor je reactie
Life a live or be a lifeless person
  zondag 21 november 1999 @ 19:18:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_222048
TOPidee mindsweeper! Zo kunnen de streamwatchers de met minder bandbreedte bedeelden (zoals ik) mee laten genieten van de goeie momenten!! Zat er zelf ook aan te denken, maar ik heb geen flauw idee hoe zoiets te bouwen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 21 november 1999 @ 21:33:00 #5
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_222049
Goed idee. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 21 november 1999 @ 21:45:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_222050
Gaaf, wanneer is hij klaar!
pi_222051
Ik zag dit bij Tucows staan, ik weet niet of het wat is.
"MatchWare ScreenCorder records what you are doing on the screen and saves it as AVI or animated GIF files. Just like having a video camera over your shoulder."
http://tucows.a2000.nl/files5/sc21ukdemo.exe

Suc6 in ieder geval, en een goed plan, want ook ik met m'n ISDN-lijntje kan hey niet dag en nacht in de gaten houden (hoe graag ze dat bij KPN ook zouden willen)

zondag 21 november 1999 @ 23:37:00 #8
995 PeteRp
What a decade!
pi_222052
Zou in ieder geval een goeie zijn voor het nodige "bewijsmateriaal" als er weer eens iets is gebeurd op de streams. Niet zo zeer voor ons forumleden (wij geloven de streamverslaggevers op hun woord), maar om iets te hebben naar de media toe.

Ik vraag me wel af hoe snel je zoiets in elkaar kan knutselen Mindsweeper. Van je BB-spy met "audio-alleen"-optie heb ik ook niets meer gehoord en nog een paar weken en het programma is ten einde...

Nou ja, we hopen het beste er maar van. Succez in elk geval

Tell the others!
pi_222053
Ik kwam deze url ook nog tegen, Ik weet niet of het was is.... kijk maar en natuurlijk nog steeds veel suc6 met het proberen
http://morgan-multimedia.com/m3jpeg.htm

dag dag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')