abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61219833
Mijn vriendin heeft meestal de dag nadat we anale sex hebben gedaan nog wel ooit pijn bij ontlasting. Ze voelt het dus nog van de vorige dag.

Ze maakt zich dan ook zorgen over of dit geen kwaad kan op de lange termijn...
Wie heeft dat hier nog meer?

----------------------------------
Disclaimers:
Ik heb geen gigantische pik en we gebruiken altijd veel glijmiddel.
pi_61219975
Dus je vriendin heeft er last van maar heeft het toch voor je over, wat een sgatjuh

En zoek eens op wat "disclaimer" betekend.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61220233
Ik snap niet dat je dit hier vraagt. Als je even afwacht kom je er vanzelf achter...
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_61220948
ja

"als je te veel drugs gebruikt ga je dan dood?"

"kom je vanzelf achter"
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_61223011
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:40 schreef RobRobert het volgende:
Mijn vriendin heeft meestal de dag nadat we anale sex hebben gedaan nog wel ooit pijn bij ontlasting. Ze voelt het dus nog van de vorige dag.

Disclaimers:
zolang ze haar uitgang goed wast, moet het allemaal goed gaan..

een enkele keer wil de boel wel blijvend aanvoelen alsof het in brand is gevlogen en dan kan je net een ontsteking hebben opgelopen. een gang naar de dokter helpt mevrouw er meestal vanaf
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:34:58 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_61250390
Bij mij voelde het de dag erna wel onprettig aan, maar het deed geen pijn
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:33:08 #7
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_61251936
Ik voel me vies en gebruikt.
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:10:05 #8
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_61252904
Ik was dus ingescheurd en had bloed bij de uitgang, ondanks de ky jelly die we veelvuldig gebruikten. Ik liep met de benen wijd net zoals je te lang geneukt wordt. Zitten deed ook pijn.

MAAR, daarna vond ik een jongeman met een kleinere piemel, en daarmee ging het beter, zonder uitscheuren oid, maar nog steeds niet plezierig. Voor hem wel natuurlijk ;-) Nu doen we dat niet elke dag, want (zoals een andere fokker ook al min of meer zei) ook mijn sterretje moet geen volle maan worden.

Tja, vrouwen hebben nu eenmaal een kleinere anus, maaar dat is weer een ander topic.
pi_61253343
Vroeger hebben we het wel geprobeert, maar was het de volgende dag eigenlijk altijd pijnlijk, soms zelfs bloed, was geen succes dus.

Om die reden hebben we het een hele tijd eigenlijk links laten liggen, als het lukte deed het achteraf pijn, dus daar hadden we geen van beiden echt zin in.

Na een tijd toen toch weer wat gaan klooien ermee, spelen, niet gelijk neuken enzo, nu niets aan de hand, alleen maar genot, geen pijn achteraf, niets van dat alles en zo is het zoals het hoort.
Het is nu een favoriete bezigheid

Op de een of andere manier, door het te stoppen en later gewoon eens echt helemaal overnieuw te beginnen is de voorwaarde van goed eontspanning wel bereikt en als je daaraan voldoet kan het zonder 1 greintje pijn, ook met grote pikken, meerdere vingers en grotere hulpstukken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61263569
Ik hou er weken lang zoveel last van, vooral bloeden, dat het voor mij reden is het niet meer te doen. Maar ik heb sowieso wel vaker die klachten daar, dus het is gewoon onverstandig het te forceren.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_61292446
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:26 schreef erodome het volgende:
.. ook met grote pikken, meerdere vingers en grotere hulpstukken
Female goatse?
pi_61292705
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef Nr.G het volgende:

[..]

Female goatse?
Mocht ik ooit iets krijgen wat daar ook maar een beetje op lijkt dan stop ik met anale seks

Geen rare uitstulpingen, niets dat open blijft staan, helemaal niets van dat, gewoon hartstikke normaal verder.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61375292
Ik moet er altijd ontieglijk van ruften...
Rise or Die Trying!
pi_61383070
Het probleem met de anus is dat het zelf geen vocht aanmaakt (i.t.t. de vagina) je hebt dus niet alleen veel glijmiddel nodig, maar handig is om niet meteen hupsakee je hele zaakje naar binnen te duwen. Begin met 1 vinger en bouw dat op, werkt ook ontspannend :-)
Als ze er meerdere dagen last van heeft is het wel zo handig om even langs de huisarts te gaan
veel succes
pi_61398483
Glijmiddel is helemaal niks!! Het blijft pijn doen erna. Niet lang, maar toch. Vaseline is veel beter! Ik heb daarna geen pijn. En de volgende dag heb ik nooit last.
Koel
Koel
Kast
pi_61398772
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:40 schreef RobRobert het volgende:

Disclaimers:
Hm, nooit last van gehad eigenlijk, als ze er meestal last van heeft lijkt me dat niet echt prettig en zou ik het voorlopig niet meer doen maar goed, wie ben ik... ?
pi_61420524
-blijf dan uit dit topic-

[ Bericht 32% gewijzigd door Tally op 06-09-2008 16:08:33 ]
pi_61427833
-je hebt gelijk-

[ Bericht 65% gewijzigd door Tally op 06-09-2008 16:09:02 ]
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_61502710
Zo heeft God het nooit bedoeld, stelletje smeerpijpen!
pi_61521052
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef PDOA het volgende:
Zo heeft God het nooit bedoeld, stelletje smeerpijpen!
God niet, maar wij wel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')