Dirt online achievement waren vrij simpel geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Niek. het volgende:
Iemand die ook nog de online achievements van Dirt moet??
Edit, laat maar, die moet je in Ranked matches halen, valt dus niet af te spreken.
quote:Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes óók in het Engels!
Het nieuws dat Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes enkel in het Nederlands zou verschijnen deed veel stof opwaaien, maar er is nieuws over de nieuwe Banjo.
Bij nader onderzoek is er toch voor gekozen om de game ook in het Engels aan te bieden. In de Benelux is Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts dan alsnog onder de naam Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes in de winkels te vinden voor een prijs van 59 euro, maar een Engelse taal-optie wordt wel meegeleverd. Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde een mailtje met uitleg over de Nederlandse vertaling, na de uitspraak van Paul Nabel.
De game is naast volledig in het Nederlands ook gewoon in het Engels te spelen.
Voor nu kunnen we ons dus weer richten waar het om gaat, de nieuwe Banjo-Kazooie op 14 november!
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
...Suzanne Bouten van Microsoft Nederland stuurde...
Hier nog even op terugkomend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype echt niet,... heb de trial geprobeerd en ik zie gewoon een NES beat-em-up met meer stijl in de graphics,.... tis gewoon een button-basher,.... Knap dat ze de hype van dit 150MB spel zo hebben laten oplopen dat iedereen het blind koopt
Niks voor mij!
Ik wilde eerder de hilariteit van haar achternaam ivm het Banjo-Kazooie: Boutjes en Moertjes debacle aanduidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:36 schreef existenz het volgende:
[..]
http://www.gametoday.nl/a(...)n_de_industrie_.html
Mijn nummer mag ze hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |