Gisteravond geen bier. Wel wijn. Rode wijn, overigens...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Te veel bier gedronken! Al het rood is weggespoeld.
Met dank.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef Biogarde het volgende:
Lolbroeken kunnen zich melden in ONZ.
Topic opgeschoond.
dit topic ook trouwensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef Biogarde het volgende:
Dat is grappig, voor het eerst sinds jaren gisteren weer eens bietjes gegeten, en ik heb net een sms-je gestuurd aan iemand om te melden dat ik roze zeik had (don't ask).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef Beelzebufo het volgende:
Vroeger, toen rode bieten nog rode bieten waren, toen had je een dag later rode pies en keutels die rood afgaven aan het water van de WC.
Gisteren bietjes gegeten, wat denk je? Hé-lé-máál niets te merken van een rode kleur in de WC.![]()
![]()
Zijn dan zelfs de bietjes tegenwoordig nep??
![]()
![]()
En voor er weer mensen over anale seks en bloed beginnen: bloed dat je uitpoept is zwart, niet rood. (Tenzij je lekkende aambeien hebt, dan kán het een beetje rood zijn, maar anders dan bietjesrood)
Hoi Bio,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef Biogarde het volgende:
Topic opgeschoond.
Veldmuis? Ik dacht dat je het NEDjes hielt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef NED het volgende:
[..]
Hoi Bio,
Nog bepaalde voorkeurstopics?
groetjes,
veldmuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |