Superdik?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Michielos het volgende:
nja die wat ik had was superdik enz.... als je dronken bent zie je de dingen niet zoals ze zijn. NOOIT MEER
Nu heb je z'n stoere 'ik heb ook zoiets meegemaakt hoor echt wel!!!'- verhaal verpestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Superdik?![]()
Lelijk en een beetje mollig tot daar aan toe, maar een superdik wijf regelen in een dronken bui... Dat overkomt mij zelfs niet denk ik
Beetje jammer dat er maar weinig toffe ervaringen worden gewisseld, of Jos en ik zijn de enige die zo stom zijn om ons te laten hosselen door jammere bitches...quote:
Ik probeer al de hele middag in mijn geheugen te graven, maar of ik heb het verdrongen, of ik heb het nog nooit gedaan (ik vermoed het eerste).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er maar weinig toffe ervaringen worden gewisseld, of Jos en ik zijn de enige die zo stom zijn om ons te laten hosselen door jammere bitches...
Wel een prachtig topic inderdaad
Het voorbeeld van mijn renesse-ervaring dateert inderdaad alweer van 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
Hmm Jos, niet recent of wel? Kan namelijk niks vinden op je Hyves.
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of of ofDat je inplaats van de chick die je probeert te regelen ineens aan het dansen bent met hun lelijke vriendin
Gelukkig dat je dan nog optijd kan "Aborten"
Pijnlijke herinneringen komen naar boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.
De alom oude truck vertelt ons dat als je indruk wilt maken op een mooi meisje, je eerst aandacht moet schenken aan de altijd aanwezige lelijke vriendin die erbij loopt
Maar dat kan nog wel eens verkeerd aflopen als je teveel drank op hebt
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.
De alom oude truck vertelt ons dat als je indruk wilt maken op een mooi meisje, je eerst aandacht moet schenken aan de altijd aanwezige lelijke vriendin die erbij loopt
Maar dat kan nog wel eens verkeerd aflopen als je teveel drank op hebt
nja superdik was ze ook niet. gewoon dik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Superdik?![]()
Lelijk en een beetje mollig tot daar aan toe, maar een superdik wijf regelen in een dronken bui... Dat overkomt mij zelfs niet denk ik
Wat mij er aan herinnert, een 2tal maanden terug nog met die lelijke moffinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
Hmm Jos, niet recent of wel? Kan namelijk niks vinden op je Hyves.
En op dat moment nog verontwaardigd zijn ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekken
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef JihadJoe het volgende:
Maakt toch niet uit dat het een lelijk wijf is. Het allebelangrijkste is dat er een gat zit waar het behoort te zitten en over haar kop kun je altijd nog een vuilniszak trekken als die niet aanstaat.
Necrofilie moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neuken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neuken
TS WORDT GEOWND DOOR FASCINATION.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
Omg!
Zo'n pretty ben jij ook niet hoor.
Bovendien ligt 't aan jezelf, niet zoveel zuipen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |